اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی آبادان خبر داد

توزیع صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین ادارات آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بهزیستی آبادان از توزیع صندوق‌های مخصوص جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای هفته نیکوکاری در بین ادارات شهرستان خبر داد.

توزیع صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین ادارات آبادان

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری انجمن معلولان حضرت ابوالفضل(ع) آبادان و همچنین موسسات خیریه فعال در سطح شهرستان مقرر شد تا صندوق‌هایی را به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین ادارات و ارگان‌ها توزیع کرده و کمک‌های کارکنان را به این صورت جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: همچنین از دیگر اقداماتی که برای دریافت کمک از ادارات و سازمان‌ها انجام داده‌ایم تهیه متنی با مضمون درخواست همکاری با اداره بهزیستی برای کمک به اقشار بی‌بضاعت جامعه است که به صورت مکتوب به ادارات ارسال شده‌است.

سرپرست اداره بهزیستی آبادان خاطرنشان کرد: در همین راستا تا آنجا که مقدور باشد به طور حضوری نیز به دستگاه‌های اداری مراجعه و برای هفته نیکوکاری کمک‌هایی را اعم از نقدی یا غیرنقدی جمع‌آوری خواهیم کرد.

فرحانی با بیان اینکه اولویت تعلق گرفتن کمک‌های نقدی با بیماران و افرادی است که مشکل درمان دارند تصریح کرد: تعداد زیادی از افراد زیر پوشش بهزیستی با مشکلات متعددی در امر درمان بیماری‌های خود مواجه هستند و اولویت اول و اصلی ما برای اختصاص کمک‌های نقدی این دسته از افراد هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد معلول و مبتلایان به ضایعه نخاعی را در شهر داریم که نیازمند وسایل بهداشتی و یا وسایلی از قبیل ویلچر هستند که باید این نیازها را برآورده کرد.

سرپرست اداره بهزیستی آبادان به نیاز بسیاری از مردم بی‌بضاعت شهرستان به مسکن اشاره و اظهار کرد: اولویت دوم ما در این زمینه افراد فاقد مسکن هستند و برنامه‌ریزی‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی صورت گرفته تا بتوانیم برای این افراد منازلی را در قالب مسکن مهر خریداری کرده و در اختیار آنها قرار دهیم.

فرحانی در پایان با دعوت از مردم نیکوکار شهرستان آبادان برای کمک به همنوعان بی‌بضاعت خود در هفته نیکوکاری گفت: برای اطلاع‌رسانی در خصوص این روز کارهای زیادی انجام شده که از آن جمله تبلیغاتی است که با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول