اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جامعه امروزی

احسان و نیکوکاری با فرهنگ‌سازی نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام معاونت هنری سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در جامعه امروزی ما احسان و نیکوکاری با فرهنگ‌سازی نهادینه می‌شود.

احسان و نیکوکاری با فرهنگ‌سازی نهادینه می‌شود

آرش رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد کیفیت  فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم حسنات اظهار داشت: فیلم‌های دریافت شده از لحاظ کیفیت و کمیت بیش از حد انتظار بوده است.

وی با بیان این مطلب افزود: نکته حائز اهمیت این است که تعداد بسیاری از فیلم‌های ارسال شده صرف جشنواره حسنات تولید شده است که جای خوشحالی دارد و نشان از درایت عوامل برگزارکننده این جشنواره دارد.

عضو هیئت انتخاب دومین جشنواره فیلم حسنات در استان اصفهان با اشاره به ملاک‌های انتخاب آثار در این جشنواره بیان داشت: نخستین ملاک ارتباط موضوعی فیلم با جشنواره و در مرحله بعد کیفیت آثار دلیل انتخاب بوده است.

وی برگزاری چنین جشنواره‌ها را تشویقی برای فیلم‌سازان جوان دانست و اضافه کرد: جشنواره‌ها یکی از راه‌ها برای تشویق جوانان به ساخت فیلم است، از طرفی دیگر راه‌اندازی و بالا بردن سطح کیفی دانشکده‌های سینمایی، آموزشگاه‌های آزاد و انجمن سینمای جوان می‌تواند کمک بزرگی به این موضوع کند.

رنجبر ادامه داد: در کل آموزش صحیح، فراهم کردن امکانات، تشویق و دیده شدن سه ضلعی هستند که برای تشویق فیلم‌سازان وجود دارد.

وی برای نهادینه کردن موضوعاتی چون احسان و نیکوکاری در جامعه و تأثیرگذاری آن تاکید کرد: در جامعه امروزی ما فرهنگ‌سازی موجب نهادینه کردن احسان و نیکوکاری می‌شود.

قائم مقام معاونت هنری سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان به نقش دستگاه‌های فرهنگی استان در پیشبرد سطح کیفی و کمی آثار علاقه‌مندان در ساخت فیلم گفت: اگر سطح کیفی و کمی فیلم‌سازی در استان در شرایط خوبی به سر می‌برد به این معنا است که این دستگاه‌ها کار خود را به نحو شایسته انجام داده‌اند و در صورت وجود نقصی هم به طور مستقیم به آنها مربوط می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول