اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 6 پروژه بخش فاضلاب در روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 6 پروژه بخش فاضلاب در روستاهای آذربایجان غربی در دست اجرا است.

اجرای 6 پروژه بخش فاضلاب در روستاهای آذربایجان غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بخش فاضلاب روستایی آذربایجان غربی شش پروژه در شش روستای این استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به روستاهایی که در آنها این پروژه‌ها اجرایی می‌شوند، تصریح کرد: این روستاها در شهرستان‌های سردشت، تکاب، مهاباد، سلماس، خوی و دو روستای ارومیه اجرایی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه‌ها، افزود: در این راستا 5 هزار و 137 خانوار روستایی استان از نعمت شبکه فاضلاب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

اکبری جمعیت بهره‌مند از اجرای این طرح‌ها را 25 هزار و 542 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در موافقت‌نامه‌های اولیه ذکر شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها، گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها 50 درصد بوده و با افتتاح آنها 2.34 درصد از جمعیت روستایی استان زیر پوشش شبکه فاضلاب روستایی استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول