اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

1850 کیلوگرم مواد غذایی آلوده در شهرکرد معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر یک هزار و 850 کیلو گرم مواد غذایی و شوینده‌های غیر بهداشتی در شهرستان شهرکرد معدوم شد.

1850 کیلوگرم مواد غذایی آلوده در شهرکرد معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر خسروی ظهر امروز در نشست کمیته بهداشت و سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با آغاز به کار طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان شهرکرد افزون بر یک هزار و 850 کیلوگرم مواد غذایی و شوینده‌های غیربهداشتی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.

وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد در قالب هشت اکیپ از تاریخ یکم اسفندماه آغاز و به مدت 45 روز تا 15 فروردین 91 ادامه خواهد داشت.

خسروی ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از 4 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و 420 مکان عمومی بازدید کارشناسی به عمل می‌آید.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در ادامه رشد شاخص‎های درمانی در این استان را بسیار چشمگیر دانست و گفت: با پیروزی انقلاب و آغاز برنامه‌های کاری وزارت بهداشت افزایش تخت و منابع بیمارستانی در رأس کار قرار گرفت، به‌گونه‌ای که با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب شاهد تغییرات اساسی در سطح بهداشت و درمان کشور و استان هستیم.

خسروی با اشاره به پیشرفت‌های علمی در حوزه درمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: حوزه سلامت در همه شاخه‌های آن رتبه اول رشد را در کشور داشته است و این در حالی است که پیش از انقلاب حوزه بهداشت و درمان کشور مانند سایر حوزه‌‌ها کاملا وابسته و بدون هیچ‌گونه رشدی ارائه خدمات می‌کرده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر پزشکان ایرانی در داخل و خارج از کشور، گفت: موفقیت در حوزه سلامت و درمان از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای تحقق این مهم تربیت پزشکان متخصص داخلی را با وجود تمام فشارها و تحریم‌های بین‌المللی که متوجه کشور بود، به جدیت انجام داده‌ایم

خسروی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مواجه با مواد غذایی غیر بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن 2224489- 2222908 یا سامانه 09678 به بازرسین این مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول