اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دفاع مقدس باید منشور عملی و اعتقادی جوانان ما باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقوله دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت باید منشور عملی و اعتقادی جوانان ما باشد.

دفاع مقدس باید منشور عملی و اعتقادی جوانان ما باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه سرزمین بی‌غروب در دانشگاه محقق اردبیلی  اظهار داشت: دفاع مقدس مانیفست اعتقادی و عملی جوانان ما در سال‌های اولیه انقلاب بود و این اعتقاد باید امروز هم در بطن و متن جامعه ما جاری و ساری باشد.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید رهروان و پیروان شهدا باشند تصریح کرد: اعتقاد به اصل فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین جوانان ما نهادینه شود و این امری است که باید از سوی مسئولان فرهنگی جامعه به آن پرداخت اساسی شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: جنگ برای جوانان ما نه به عنوان یک عمل خصمانه بلکه مدرسه و مکتب ایثار‌آموزی است که نباید گذر زمان آن را کهنه کرده و گرد فراموشی بر آن بنشاند.

گنجی ادامه داد: اگر امروز به این حد از پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم در سایه شجاعت، نقش‌آفرینی و فداکاری‌های دیروز مردم بوده و بستر و فضای کنونی جامعه با این بهای سنگین فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نمایشگاه سرزمین بی‌غروب صدها قطعه عکس با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در معرض نمایش قرار گرفته است.

در این نمایشگاه از دانشجویان علاقمند به حضور در اردوی راهیان نور که اسفند ماه هر سال برگزار می‌شود و امسال نیز از 18 تا 24 اسفند توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، ثبت نام می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول