اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان صورت گرفت

انعقاد 2 تفاهمنامه آموزشی در کرمان

خبرگزاری فارس: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان 2 تفاهمنامه آموزشی را با اداره کل زندان‌ها و پادگان‌های آموزش نظامی منعقد کرد.

انعقاد 2 تفاهمنامه آموزشی در کرمان

معاون فنی و آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل زندان‌های استان کرمان به امضا رسید.

افشین شهرکی بیان داشت: آموزش در زندان‌ها با توجه به نقش سازنده‌ای که در روحیه و خودباوری و تأمین معاش آینده مددجویان ایفا می‌کند، مورد توجه هر دو اداره کل است و این تفاهمنامه در استمرار آموزش‌ها برای تدوین برنامه آموزشی سال آینده منعقد شد.

وی افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان در کارگاه ‌های آموزشی مستقر در ندامتگاه‌ها علاوه بر تاثیر مثبت روحی، روانی و تربیتی و همچنین توانمندسازی زندانیان برای اشتغال مفید و مولد پس از آزادی در تامین معاش و بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت به محیط زندان مددجویان نیز بسیار موثر است.

شهرکی ابراز داشت: این تفاهمنامه برای آموزش مهارتی مددجویان ندامتگاه‌های هشت شهرستان کرمان با یک ‌هزار و 638 نفر دوره، سیرجان با 90 نفر دوره، بافت با 196 نفر دوره، جیرفت با 590 نفر دوره، زرند با 280 نفر دوره، شهربابک با 230 نفر دوره و رفسنجان با 96 نفر دوره منعقد شده است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز به خبرنگار فارس گفت: تفاهمنامه آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و پادگان‌های آموزش نظامی استان کرمان با 240 هزار نفر ساعت  آموزش فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

مجید ملامحمدی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با توجه به تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در آموزش و ارتقا مهارت سربازان و اجرایی کردن تفاهمنامه توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح را منعقد کرده است.

وی تصریح کرد: این تفاهمنامه در راستای بهره‌گیری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمان خدمت و توانمند ساختن نیروها برای ورود به بازار کار پس از پایان خدمت مقدس سربازی موثر است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول