اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب البرز:

تعمیرات خط انتقال آب سد طالقان به کرج این هفته پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: عملیات اجرایی تعمیر خط انتقال آب سد طالقان به کرج آخر این هفته پایان می‌یابد.

تعمیرات خط انتقال آب سد طالقان به کرج این هفته پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و  فاضلاب استان البرز، حسین نوری با اعلام این خبر اظهار داشت: به علت تعمیر این خط انتقال که از دو ماه پیش آغاز شد تعدادی از مشترکان آب شهرستان کرج به طور متناوب با قطعی آب مواجه بودند.

وی افزود: همزمان با انجام تعمیرات خط انتقال آب طالقان به کرج عملیات سه راهگیری روی این خط به منظور افزایش برداشت آب سطحی از 500 به 1400 لیتر در ثانیه هم اجرا شد.

این مسئول اظهار داشت: طی چند روز گذشته آزمایش آبگیری این خط صورت گرفت که به دلیل برخی بروز برخی نواقص بهره‌برداری نهایی از آن به تاخیر افتاد.

نوری ضمن قدردانی از صبوری مشترکان و همکاری با شرکت آبفا در این مدت گفت: اکنون عملیات رفع نقص در حال انجام است و اگر مشکلی در آزمایش آبگیری مجدد پیش نیاید تا آخر این هفته جریان آب در شبکه برقرار و مشترکان مانند قبل از توزیع متعادل و عادی آب شرب برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول