اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

انتخابات سبب نشاط جامعه شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: انتخابات سبب ایجاد شور و نشاط مضاعف در جامعه شده است.

انتخابات سبب نشاط جامعه شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در جمع علمای این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه، جامعه اسلامی را به مسئله امید و نشاط دعوت فرمودند و باید به این دعوت لبیک بگوییم.

وی تصریح کرد: در هر جامعه‌ای که نشاط و امید وجود نداشته باشد آن جامعه سست می‌شود و جامعه‌ای موفق است که دارای امید و نشاط باشد.

این مسئول افزود: دشمنان انقلاب امید و نشاط جامعه ما را هدف قرار داده‌اند که حضور حماسی و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان انقلاب را خنثی نمود و با حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگر خلق خواهد شد.

خلیفه‌زاده ادامه داد: خداوند اراده‌اش بر این است که در هر جامعه و جمعی اگر ظلم و جور از حدودش تجاوز کند، لازمه آن جامعه در تغییر است و رژیم ستم شاهی بر اساس مشیت الهی و اراده خداوند و رهبری امام خمینی (ره) سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس رأی و خواست عمومی شکل گرفت و جنبش‌های اسلامی شکل گرفته در منطقه بر اساس مشیت و اراده خداوند و الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته‌اند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم برشمرد و انتخاب افراد متدین، اصلح و خدمتگزار را اولویت انتخاب رأی دهندگان دانست.

این مسئول حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی، ملی و قانونی اعلام کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول