اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تویسرکان:

ایجاد بی‌ثباتی عمده هدف دشمن در مهار انتخابات است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تویسرکان گفت: کاهش حداکثری مشارکت، بی‌ثباتی و چالش امنیتی محورهای اساسی دشمن در مهار اوضاع داخلی کشور در انتخابات نهم است.

ایجاد بی‌ثباتی عمده هدف دشمن در مهار انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مسعود حمزه‌ای پیش از ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران اظهار داشت: ایران اسلامی در مدت 33 سال رویارویی با استکبار و شبکه پیچیده و بزرگ اقتصادی و تبلیغی وابسته به آن در همه عرصه‌ها موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: مقابله با تحریم‌ها و تهدیدها در حوزه‌ها مختلف و پیشرفت در موضوع انرژی هسته‌ای از مهمترین دستاوردهای ایستادگی و تلاش ملت ایران در برابر استکبار جهان است.

بخشدار مرکزی تویسرکان تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدیده بی نظیر دوران معاصر بوده که در عصر حاضر به عنوان مبدأ ارائه مدل نوین مردمسالاری دینی در جهان شناخته شده است.

حمزه ای انقلاب اسلامی را منشأ تحولات در عرصه بین‌الملل به ویژه در خاورمیانه برشمرد و اذعان داشت: با حرکت متعالی مردم ایران در سایه‌سار دین اسلام با پیروی از سخنان امام خمینی(ره) طلسم حاکم بر مناسبات جهان را شکست و مبارزه‌طلبی و مقاومت در برابر ابرقدرت‌های جهانی احیا شد بر همین اساس بیداری اسلامی در دنیا اوج گرفت.

وی کاهش مشارکت حداکثری و ایجاد بی‌ثباتی و چالش امنیتی را از محورهای اساسی دشمن خواند تاکید کرد: برنامه جدید دشمن در چارچوب گسترش موج جنگ روانی و رسانه‌ای با توسعه جریان شبکه‌های مجازی و تشدید فشارهای اقتصادی و امنیتی به منظور ایجاد و ترویج تفرقه طراحی شده است.

وی یکی از مهمترین و حساس‌ترین رخدادهای کشور در حال حاضر را انتخابات نهم مجلس دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن با همکاری و هم اندیشی شوراهای روستا با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف برای ارتقای بینش و بصیرت سیاسی، اجتماعی مردم در سطح روستاها تلاش کنند.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه دهیاران نمایندگان اجرایی دولت در روستاها هستند خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات و انتخاب نماینده اصلح از فاکتورهای ضروری در این برهه و شرایط حساس است که باید بسترهای بنیادی برای انتخابات سالم و آکنده از شور نشاط اجتماعی و مجلسی کارآمد از سوی دهیاران و شوراها مهیا شود.

وی امنیت برگزاری انتخابات را مؤلفه حائز اهمیت دانست تاکید کرد: خوشبختانه در تویسرکان تمام زیرساخت‌های سخت‌‌افزاری و نرم افزاری در برگزاری این مهم در 12 اسفند سال جاری آماده است.

بخشدار مرکزی تویسرکان یادآور شد: دستگاههای دولتی حق هیچ گونه تبلیغ را در راستای اهداف نامزدهای انتخاباتی ندارند.

وی در پایان سخنان خود محور و ارکان ایران اسلامی را مردم خواند و تصریح کرد: ملت ایران در یک جبهه واحد با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با درایت و دوراندیشی و خلق صحنه‌های به یادماندنی همچون انتخابات گذشته، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حرکت پرشور خود، پویا و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول