اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

دپوی داروهای غیرمجاز در ارومیه شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: محل دپوی داروهای غیرمجاز در آذربایجان غربی مورد شناسایی قرار گرفت.

دپوی داروهای غیرمجاز در ارومیه شناسایی شد

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر دپوی داروهای قاچاق در بوکان منزل یک فرد، سریعا مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به دریافت دستورات قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم در این زمینه، تصریح کرد: اکیپی از فرماندهی انتظامی بوکان به آدرس مذکور عزیمت کردند.

این مسئول افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل این فرد 6 تن کارتن قرص قاچاق به تعداد 150 هزار عدد و 24 قوطی آمپول به تعداد یک هزار و 200 عدد کشف و ضبط شد.

النقی‌پور خاطرنشان کرد: در یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر نیز در شهرستان بوکان ماموران پس از کسب خبری مبنی بر دپوی داروی غیرمجاز در پارکینگی با کسب دستور قضایی به محل یاد شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از پارکینگ یاد شده 3 کارتن سرم پزشکی به تعداد 180 قلم سرم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این دو عملیات متهمان در محل حضور نداشتند، اعلام کرد: تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول