اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

اخذ 32 گواهینامه رانندگی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از 20 دی ماه تاکنون 32 گواهینامه راهنمایی و رانندگی در آذربایجان غربی اخذ شده است.

اخذ 32 گواهینامه رانندگی در آذربایجان غربی

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با آغاز دوره جدید برخورد با تخلفات رانندگی در جاده‌های آذربایجان غربی، این تعداد گواهینامه از رانندگان متخلف اخذ شده است.

وی با اشاره به دارا بودن نمرات منفی بیشتر از حد نصاب این رانندگان، تصریح کرد: رانندگانی که گواهینامه آنها اخذ شده است دارای بیش از 30 نمره منفی بودند.

این مسئول با بیان اینکه گواهینامه این رانندگان متخلف اخذ شده است و سه ماه بایگانی می‌شود، اعلام کرد: رانندگان مذکور با پرداخت 40 هزار تومان جریمه با گذشته 3 ماه از بایگانی گواهینامه‌های خود می‌توانند گواهینامه خود را دریافت کنند.

جدیدی در ادامه با اشاره به انجام عملیات پلیسی در زمینه مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه در استان، ادامه داد: در یکی از عملیات‌ها محل فعالیت فردی در پیرانشهر در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز شناسایی و پس از کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل یاد شده 6 هزار و 230 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

این مسئول افزود: در عملیات مشابه دیگر ماموران موفق شدند از یک واحد صنفی 2 هزار و 238 عدد انواع مواد محترقه به همراه یک دستگاه تجهیزات گیرنده از ماهواره را کشف کنند.

جدیدی اعلام کرد: در این زمینه دو نفر دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول