اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد اصولگرای انتخابات نهمین دوره مجلس در اردل:

انقلاب یک فرصت ویژه برای چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردل گفت: دولت جمهوری اسلامی یک فرصت ویژه برای مردم چهارمحال و بختیاری است.

انقلاب یک فرصت ویژه برای چهارمحال و بختیاری است

علی یوسف‎پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردل، اظهار داشت: کل تاریخ مردم بختیاری با وجودی که همیشه در دفاع از سرحدات ایران پیشقدم بودند و با توجه به اینکه سرزمین بختیاری همیشه آب و نفت فراوان داشته، اما مردم آن همیشه محروم بودند.

وی افزود: این در حالی است که دولت‌های مرکزی همواره احساس خطر می‌کردند که با توجه به شجاعت و جسارت و هماهنگی که بختیاری‌ها داشتند، نخواهند بیایند و برای حکومت مرکزی احساس خطر کنند.

یوسف‌پور ادامه داد: بنابراین چه زمانی که خوانین حاکم بودند و چه در زمان حکومت پهلوی، کمترین کار عمرانی در این منطقه انجام شد، نه جاده‌ای نه دانشگاهی، نه بیمارستانی هیچ چیز نبود.

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب حتی بین بروجن ـ شهرکرد هم جاده نبود، گفت: دولت جمهوری اسلامی یک فرصت ویژه برای مردم چهارمحال و بختیاری است، شاید اصفهان در تمام تاریخ در آن کار شده است، پایتخت دولت صفوی بوده، در زمان قاجار و پس از آن هم کار بسیار شده، چراکه موقعیت جغرافیایی‌اش حکم می‌کرده است. 

نامزد مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که چهارمحال و بختیاری مورد غضب حکمرانان مستبد زمان بوده است، بنابراین جمهوری اسلامی یک فرصت تاریخی برای نسلی است که الان دارند زندگی می‌کنند.

یوسف‌پور با تأکید بر اینکه مردم باید از این فرصت استفاده کنند، گفت: برکت و رحمت را جمهوری اسلامی فراهم کرده است، بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد و هر کاری که امکان دارد برای استان انجام شود.

وی اظهار داشت: در آن زمان هم که استانداران مخالف جریان فکری من بودند باز هم همکاری می‌کردم که کارها انجام شود که اثراتش موجود است، وظیفه اصلی نخبگان و خواص استان این است که بیایند ملی فکر کنند، استانی فکر کنند و از منطقه‌ای و روستایی فکر کردن بپرهیزند.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید هر نیروی کارآمد و تحصیلکرده که حتی ساکن روستاهای دور افتاده استان باشد، اگر کارآمد است به کارش بگیریم، این یک تعصب جاهلیتی و خلاف عدالت است که ما با باند بازی افراد نزدیک را سر کار بگذاریم.

وی بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای سطح فرهنگ این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید کار فرهنگی صورت بگیرد تا همانند سایر استان‌ها مقداری سعه‌صدرها بیشتر بشود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول