اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

مردم نماینده قانون‌شکن راهی مجلس نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: مردم نماینده‌ای را که در ایام تبلیغات به قانون‌شکنی‌های متعدد دست زده هرگز بر نمی‌گزینند و راهی مجلس نمی‌کنند.

مردم نماینده قانون‌شکن راهی مجلس نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی صبح امروز در همایش "اخلاق انتخاباتی" در دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: انقلاب و نظام متعلق به ملت است و این ملت در مقاطع مختلف این انقلاب را صیانت کرده و از چنگ دشمنان به سلامت بیرون آورده و به یقین در 12 اسفند امسال بعد از 33 سال افتخار و غرور هر رأی این ملت تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

موسوی با اعلام اینکه مردم ما با حضور باشکوه خود پاسخ به تمام تحریم‌ها و تهدیدهای نظامی می‌دهند، افزود: همان‌گونه که بعد از راهپیمایی 22 بهمن نقشه و معادله دشمن به هم ریخت، روز 12 اسفند نیز آنها بار دیگر به بهت و حیرت فرو می‌روند.

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد انتخابات را سهل و سرسری بگیرد و یا بخواهد از وظیفه شرعی و دینی خود کنار بکشد چرا که انتخابات مسئولیت الهی است که همه وظیفه داریم در برگزیدن 290 نماینده مردم ایران در کمال شایستگی، لیاقت و تدبیر و رفتار عقلایی شرکت کرده و دخالت داشته باشیم.

این استاد دانشگاه گفت: امروز برای راهیابی به مجلس به انسان‌های مدرس‌گونه نیاز داریم که یک تنه در برابر جبهه‌های انحراف، کفر و ظلم ایستاد و اجازه نداد سر سوزنی از حق ملت مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

 

وعده‌ دهندگان نابجا نامحرم مجلس هستند

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود کاندیداهای مجلس نهم را به پرهیز از برخی رفتارهای ناصحیح و دادن وعده‌های غیر عملی و تحقق نیافتنی دعوت کرد.

وی افزود: در کنار آن باید از تخریب و آبروریزی پرهیز شود چرا که به فرموده امام صادق (ع) آبروی یک مومن از حرمت کعبه نیز بالاتر است.

این استاد حوزه بیان کرد: هر چند امروز کاندیداهای مجلس با هم رقابت می‌کنند اما انتظار می‌رود این رقابت‌کنندگان قاعده بازی دموکراسی را رعایت کرده و فردای روز رای‌گیری رقابت را به رفاقت‌تبدیل کنند.

وی اظهار داشت: اگر کاندیدایی رأی نیاورد باید شکرگزار خدا باشد که مسئولیت سنگین نمایندگی مردم را از دوش او برداشته است وگرنه هیاهو و جنجال به راه انداختن و به برخی بی‌حرمتی‌ها دست زدن در شأن نامزدهای مجلس نیست.

موسوی اضافه کرد: اگر انتخابات را یک صحنه رقابت برای خدمتگزاری بدانیم و در بجا آوردن امانت الهی سعی و کوشش کنیم هرگز از مسیر حقیقی منحرف نخواهیم شد.

این استاد دانشگاه در پایان ابزار داشت: به یقین مجلس کارآمد و توانمند با حضور وکلای شایسته و صاحب صلاحیت سدی محکم در برابر دشمنان این نظام خواهد بود و این نمایندگان اجازه نمی‌دهند صلابت حضور مردم شکسته شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول