اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

هیچ نامزد قانون‏شکنی حاشیه امن ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تا 12 اسفند و روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هیچ نامزد قانون‏شکنی حاشیه امنیتی نخواهد داشت.

هیچ نامزد قانون‏شکنی حاشیه امن ندارد

محمدعلی پورموسوی در حاشیه همایش "حضور حداکثری در انتخابات نهم" در شهرستان دماوند، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: قانون اساسی تکلیف همگان اعم از انتخاب‌کننده و انتخاب‌شونده را در انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: مسئولان نظام مقدس اسلامی نیز در زمینه برگزاری انتخابات در همه ادوار عمل به قانون را در دستور کار خود قرار می‏دهند.

پورموسوی اضافه کرد: در سایه اجرای قوانین در هیچ جای کشور و برای هیچ فردی حاشیه امنیتی جهت تخلف وجود ندارد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: در هر مرحله‏ای از جریان انتخابات تخلف از سوی افراد قابل پیگیری بوده و برخوردها برابر قوانین است.

وی ادامه داد: اصل پیگیری در انتخابات به عنوان یکی از مطالبات مردمی در انتخابات گذشته کاملا مشهود بود.

پورموسوی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت پیرامون اهمیت انتخابات خاطر نشان کرد: در بیانات رهبر معظم انقلاب، اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم مورد تاکید ایشان قرار گرفت.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: تداوم پیروزی‏های نظام مقدس اسلامی با حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات بر همه آحاد جامعه روشن است.

وی از وضوح میزان شرکت مردم در انتخابات در همه ادوار سخن به میان آورد و افزود: آمار، ارقام و حضور کمی مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات همه ادوار تاریخ 33 سال انقلاب اسلامی کاملا مشهود است.

پورموسوی تصریح کرد: از این‌رو، تاثیر این حضور کمی در انتخابات آتی برای دوستان انقلاب و دشمنان مردم ایران اسلامی قابل ارزیابی است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: با این حماسه‏سازی گسترده در انتخابات علاوه بر چیرگی جریان یأس و ناامیدی بر اردوگاه دشمنان، مسئولان نظام مقدس نیز باید برنامه‏های خود را بر مبنای این اقتدار مردم پایه‏ریزی کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول