اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

عدم استفاده از نیروهای بومی در مدیریت استان موجب نگرانی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم گفت: عدم استفاده از نیروهای متخصص و متعهد بومی در عرصه مدیریت استان موجب نگرانی مردم شده است.

عدم استفاده از نیروهای بومی در مدیریت استان موجب نگرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم اصراری بر بومی‌گرایی ندارند اما احساس می‌کنند در استفاده از نیروهای بومی در مدیریت استان بومی‌زدایی می‌شود.

وی افزود: با اعتقاد دینی، اعتقاد به انسان‌های شایسته داریم و به شایسته‌سالاری معتقدم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تاکید کرد: با توجه به اینکه در استان بوشهر از نیروهای متخصص و متعهد شایسته در مدیریت برخورداریم عدم استفاده از آنان موجب نگرانی مردم است و احساس می‌کنند بومی‌زدایی می‌شود.

جمیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر شخصی تفکر ضد نظام داشته باشد و در جایی اعلام موضع علیه نظام کند وظیفه دارم در مقابلش بایستم اما اگر همین فرد ضد نظام که به هر طریقی به مجلس راه یافته برای منفعت مردم وارد عمل شود از رأی او استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که این فرد در عرصه ملی و فراملی موضع‌گیری شخصی می‌کند و نظرش مورد پسند نیست در مقابلش می‌ایستیم اما زمانی که موضوعی از استان و کشور مطرح می‌شود و با وی توافقی صورت می‌گیرد باید از توان او استفاده کنیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه بنده به حقیقت اصولگرایی فکر می‌کنم گفت: تفاوت چندانی بین جبهه متحد و جبهه پایداری قائل نیستم چرا که 90 درصد کاندیداهای آنان در سراسر کشور مشرک هستند.

جمیری افزود: برای شخصی که به حقیقت اصولگرایی فکر می‌کند کار کردن با هر دو جبهه نمی‌تواند منعی داشته باشد.

 

* مورد استقبال خوب مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم هستم

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های حوزه انتخابیه مورد استقبال هستم و در تمام نقاط حوزه انتخابیه از اکثریت رأی برخوردارم.

جمیری در ارتباط با موضوع ته لنجی که برخی کاندیداها به نفع خود از آن استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: مهم این است که مسئله ته لنجی برای مردم حل شود و ملوانان و بازاریان و عامه مردم که در نتیجه این امر آسیب مادی دیده بودند به حق خود رسیدند، حال اینکه چه کسی آن را حل کرده مهم نیست و مردم می‌دانند چه کسی به آن‌ها کمک کرده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول