اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

آماده‌سازی شوشتر برای ایام نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آماده‏سازی شهر شوشتر برای ایام نوروز خبر داد و گفت: تدارک لازم برای این امر دیده شده است.

آماده‌سازی شوشتر برای ایام نوروز

آرش دُر امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر برای آماده‏سازی شهر شوشتر برای استقبال از مهمانان نوروز برنامه‏ریزی گسترده‏ای کرده است و در این باره در حال تدارک امور است.

وی افزود: برای اجرای برنامه‏های زیباسازی شهر شوشتر بیش از 230 میلیون ریال گل خریداری شده است و در این‌باره همه شرایط مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه گل‏کاری در معابر شهری در شرایط کنونی آغاز نمی‏شود، خاطر نشان کرد: تا رفع کامل مشکل احشام سرگردان در سطح شهر شوشتر این امر محقق نخواهد شد زیرا دیگر زمانی برای جبران خسارت‏های وارد شده از طرف این احشام به فضای سبز وجود ندارد و ابتدا باید این مشکل برطرف شود.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات مالی شهرداری شوشتر تأکید کرد: اصلی‏ترین نیاز شهرداری شوشتر تشکیل کمیسیون ماده77 شهرداری شوشتر است و در این باره در حال فعالیت هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از نهاد‌های دولتی و شرکت‌های موجود در سطح شهر بدهی‌های بسیار زیادی به شهرداری شوشتر دارند که برای وصول این طلب‌ها شهرداری باید در اسرع وقت کمیسیون ماده 77 را تشکیل دهد.

وی افزود: برای تشکیل این کمیسیون شهرداری باید چند نوبت به افراد و شرکت‌ها اخطاریه بدهد که همه این امور انجام شده است و مقدمات تشکیل این کمیسیون فراهم شده است.

دُر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر همه مجاری درآمد را برای افزایش نقدینگی شهرداری فعال کرده است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی حضور مردم در شهرداری برای پرداخت مطالبات شهرداری بسیار خوب شده است و صف‌های طولانی برای پرداخت در شهرداری تشکیل می‌شود.

وی تأکید کرد: عوارضات شهرداری در حال وصول است و با طرح بخشودگی 100 درصد جرائم دیرکرد مردم برای پرداخت در شهرداری در صف‌های طولانی حضور می‌یابند.

این مقام مسئول تأکید کرد: شهرداری شوشتر برای پرداخت معوقات شهرداری هیچ اجباری برای مردم ایجاد نمی‌کند و به هر روشی برای پرداخت با مردم کنار می‌آید.

دُر تأکید کرد: شهرداری به دنبال وصول طلب‌های خود است و برای این مهم حاضر است اقساط طولانی مدت نیز بپردازد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول