اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

جلوگیری از حفاری‌ها تا 15 فروردین ‌ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: از هر‌گونه حفاری از اواخر اسفند ماه جاری تا 15 فروردین‌ ماه سال آ‌ینده‌ جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از حفاری‌ها تا 15 فروردین ‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری شامگاه یکشنبه در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده، تمام دستگاه‌ها در طول ایام عید نوروز مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرند، علاوه بر این هر مدیری ناظر خدمات ارائه شده توسط دستگاه متبوع خود باشد.

وی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی باید دیدگاه فرابخشی داشته باشد و مسئولان ذیربط در ایام تعطیلات نوروزی در بخش‌های مختلف فعالیت داشته باشند تا مسافران و شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول تصریح کرد: آنچه در ذهن مسافران ماندگار می‌شود نحوه برخورد با آنها بوده و ادب و احترام به مهمانان تاثیر بسزایی در انتقال و پذیرش فرهنگ دارد.

نظری با بیان اینکه در شهری که ارزش‌های معنوی حاکم است، باید خدمات شهری نیز نمود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمارها و اطلاعات باید به صورت واقعی و دقیق بر اساس شاخص‌های مشخص ارائه و اعلام شود، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های مسئولان و اعضای این ستاد و برنامه‌ریزی‌ها و نظارت دقیق امیدواریم رضایت‌مندی لازم حاصل شود.

نظری در ادامه به برخی مشکلات موجود در مکان‌های مورد توجه گردشگران اشاره کرد و افزود: قبل از سال جدید نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه ما به عنوان خادمان مردم باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم، تصریح کرد: ادارات و سازمان‌ها با رویکرد خدمات‌رسانی در سال نو شروع به کار کرده و تحرک و پویایی موجود را ادامه دهند.

فرماندار سلماس با تاکید به اینکه برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی باید منسجم و هماهنگ باشد، اظهار داشت: حضور مسافران نوروزی فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی این شهرستان است از طرفی گنجاندن خلاقیت‌ها و جاذبه‌های هنری افراد در کنار جاذبه‌های گردشگری، جذبه مناطق را با کمترین هزینه بالا می‌برد.

نظری سفر را برای ایجاد تحرک و رونق اقتصادی و توزیع ثروت در تمام جامعه و نیز فراهم کردن زمینه حضور مردم در تمام مناطق کشور و آشنایی با فرهنگ‌ها و ارتقای باورهای ملی مهم دانست و بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این حرکت بزرگ ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول