اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه بهاره با 50 غرفه متنوع در ساحل بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره با 50 غرفه متنوع در ساحل بندر کنگان خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه بهاره با 50 غرفه متنوع در ساحل بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان قاسم ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف این اداره است و در راستای ارائه خدمات بهینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان با اشاره به وعده مسئولان در زمینه راه‌اندازی نمایشگاه بهاره افزود: در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی وعده دادیم که نمایشگاه بهاره شهرستان کنگان برای تعدیل و تثبیت قیمت از سوم تا سیزدهم اسفند ماه در شهرستان کنگان توسط شرکت ایل قشقایی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: به دلیل عمل نکردن شرکت مذکور به وعده‌های خود، اجازه راه‌اندازی به این نمایشگاه از سوی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کنگان داده نشد.

وی از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره با 50 غرفه متنوع در ساحل بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه نسبت به عرضه اقلام پر مصرف ایام پایانی سال؛ اعم از پوشاک، کیف و کفش، هدیه و سوغات، انواع شیرینی، لوازم کادویی منزل، خشکبار، مرغ منجمد، برنج و … به شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: در نظر داریم طرح فروش فوق‌العاده را با همکاری اصناف شهرستان کنگان از 20 اسفند ماه به مدت 15 روز آغاز کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان یادآور شد: صنوف شرکت‌کننده در این طرح با نصب بنرهایی بر سر در مغازه خود درصد تخفیفی که در این ایام به مشتری می‌دهند را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

ابراهیمی گفت: این طرح شامل مواد غذایی، پوشاک و مواد پرمصرف ایام پایانی سال است و امیدوار هستیم با اجرای این طرح مهم و باارزش رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول