اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی زنجان خبر داد

کشف 92 درصدی سرقت‌ها در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با سال قبل در کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان 92 درصد رشد داشته است.

کشف 92 درصدی سرقت‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری اظهار داشت: در سایه همکاری و همراهی مردم عزیز و شریف استان با نیروی انتظامی، امروز شاهد وضعیتی قابل قبول از نظر امنیتی در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: استان زنجان از نظر کمترین تعداد وقوع سرقت‌ها در ردیف سه استان کشور قرار داشته و این موفقیت در سایه تلاش و کوشش کارکنان سخت کوش انتظامی استان و همکاری خوب مردم ولایت مدار استان حاصل شده و اتفاقی به دست نیامده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت استان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: با استعانت از خداوند متعال، تلاش شبانه روزی، برنامه‌ریزی و اجرای انواع طرح‌ها، رزمایش‌ها عملیات‌های پاکسازی، پیشگیری، کشف، دستگیری و حمایت‌ها و همراهی‌های مردم استان منجر به ایجاد فضایی توام با امنیت و آرامش در استان شده است.

این مسئول افزود: در بحث برخورد با معضل مواد مخدر در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در زمینه کشف انواع مواد مخدر 57 درصد، انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر 50 درصد و در اجرای انواع طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر 28 درصد رشد داشته‌ایم.

جعفری با اعلام اینکه نیروی انتظامی در تلاش است بهترین امنیت و آرامش را به مردم هدیه کند گفت: طی همین مدت در زمینه کشف سلاح غیر مجاز 69 درصد و سرقت‌های به وقوع پیوسته 92 درصد رشد داشته‌ایم که از جمله استان‌های برتر و موفق بوده‌ایم.

وی به اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و اذعان داشت: در بحث تصادفات فوتی در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در سطح استان در درون شهر 29 درصد و برون شهر 16 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول