اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 852 هزار تعرفه رأی به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 852 هزار تعرفه رأی به این استان تخصیص داده شده است.

اختصاص 852 هزار تعرفه رأی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در شانزدهمین نشست ستاد انتخابات این استان، اظهار داشت: فضای انتخاباتی این استان اصلا فضای رقابتی و تبلیغاتی نیست، این در حالیست که مدیریت این استان فضای لازم را در اختیار نمایندگان قرار داده است که خود را هرچه بهتر و بیشتر به مردم معرفی کنند.

وی برگزاری و اجرای کارناوال‌های تبلیغاتی را توهین به شعور مردم دانست و گفت: وجود کارناوال‌ها نه تنها توهین به شعور مردم، بلکه یک کار غیر قانونی و خلاف نیز به شمار می‌رود.

عنابستانی با اشاره به تعداد تعرفه‌های رأی تخصیص داده شده به این استان، گفت: در حال حاضر 852 هزار تعرفه برای این استان در نظر گرفته شده است که در حدود 15 تا 20 درصد مازاد بر واجدین شرایط در بین شهرستان‌ها توزیع می‎شود.

به گفته وی 130 هزار تعرفه به‌عنوان تعرفه ذخیره در مرکز این استان باقی می‌ماند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی مسئولان و مجریان باید تمام همکاری‌‎های لازم را انجام دهند تا این انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی به فراهم بودن شرایط برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی در این استان اشاره کرد و افزود: تدابیر و اقدامات لازم در ستاد انتخابات این استان به منظور برگزاری سالم انتخابات مجلس نهم صورت گرفته و در همین راستا کمیته‌های مختلف به تناسب موضوع شامل پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، حقوقی، امنیتی، ثبت احوال و آموزش تشکیل شده است.

عنابستانی جمعیت این استان را بر اساس نتایج سرشماری سال جاری 895 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 590 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 12 اسفندماه هستند.

وی همچنین به فعالیت مستقیم بالغ بر 15 هزار نفر در امر انتخابات مجلس نهم در این استان اشاره کرد و گفت: 4 هزار نفر از این تعداد کار تامین امنیت انتخابات را در نقاط مختلف استان بر عهده دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول