اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خراسان ‌رضوی:

باید در احزاب جایگاه مرجعیت و نسبت آنها با ولایت تعریف شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خراسان ‌رضوی گفت: باید در احزاب جایگاه مرجعیت و نسبت آنها با ولایت تعریف شود.

باید در احزاب جایگاه مرجعیت و نسبت آنها با ولایت تعریف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیر حسین قاضی‌زاده عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ مردم با سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی در مسجد صنعتگران مشهد در ارتباط با بایدها و نبایدهای فعالیت احزاب اظهار داشت: شأن تشکیلات در انتخابات رسیدن به اصلح است.

وی با بیان اینکه حزب به معنی مرز در امت واحده است و حزب‌ها بدون مرز هستند، افزود: حزب به معنی یک سازمان همچون سازمان مجاهدین خلق و حزب توده نیست بلکه باید در احزاب جایگاه مرجعیت تعریف شود و نسبت آنها با ولایت تعریف شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به افزایش سالانه زوار و توسعه حرم مطهر مدیریت داخلی آستان قدس بی‌نظیر است.

وی توضیح داد: در ارتباط با عملکرد بخش اقتصادی شایعات زیادی وجود دارد، اما سندی بر این ادعاها وجود ندارد اما در زمینه موقوفات چون محل وقف کاملاً مشخص است در چارچوب آن در این زمینه منابع به درستی اداره می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که شما در چهار سال نمایندگی‌تان چند بار به حاشیه شهر مشهد آمده‌اید و تاکنون برای حاشیه شهر چه کرده‌اید اظهار داشت: از باب وظیفه بنده 10 تا 12 روز از ماه را در طول این چهار سال در مشهد بودم و با برنامه‌ریزی دفتر در یک برنامه ثابت نمازهای مغرب و عشا را در مساجد به ویژه بخش حاشیه و پایین شهر می‌خواندم و با مشکلات مردم که یکی از ملاک‌های رشد جامعه است، آشنا می‌شدم.

وی اظهار داشت: رسیدگی به مناطق و مشکلات شهری در حوزه کاری شورای شهر محسوب می‌شود.

این نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پرونده سرپرست بانک ملی خاطر نشان کرد: در کمیسیون اصل 90 پرونده اختلاس سرپرست بانک ملی بعد از پیگیری‌های داوود احمدی‌نژاد ناتمام مانده بود که با پیدا کردن چک‌های رشوه پرونده دوباره به چرخه بازرسی وارد شد اما با وجود هشت نفر از نمایندگان مجلس از وی پرونده راه به جایی نمی‌برد تا آنجا که با ورود رئیس‌ جمهور حکم عزل وی امضا شد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از ارکان اختلاس امیر مسعود آریا بود که 80 میلیارد از اختلاس وی و تسهیلات معوقه وی شناسایی شده بود که حفاظت اطلاعات در نهایت به جرم دیگری وی را دستگیر کرده و پرونده اختلاس نیز زمینه این پرونده شد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: با سرانجام گرفتن این پرونده‌ها مرحوم فاکر پیگیری پرونده خاوری را به بنده محول کرد که بنده به دلیل مشکلات زیادی که برایم پیش آمده بود انجام آن را نپذیرفتم و تا زمانی که سیستم مشکل داشته باشد نمی‌توان همه چیز را درست کرد.

وی گفت: در آن پرونده نیز 85 میلیارد تومان پرونده تسهیلات معوق وجود داشت که با درگذشت فاکر و جانشینی نکونام، وی تمام بانک‌ها را در نامه‌ای از پرداخت تسهیلات باز داشت.

قاضی‌زاده یادآور شد: در دو سال گذشته یک بسته سیاسی در موضوعات کلان کشور و هم در قانون تدوین و تصویب شد نقشه جامع سلامت کشور بود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مباحث اشتغال پایدار مبتنی بر دانش است و عمدتاً فضای کسب و کار و میزان سرمایه‌گذاری با استانداردهای شغلی متفاوت است و سرمایه‌گذاری در علم 10 برابر است.

قاضی‌زاده هاشمی  گفت: برای رسیدن به این مطلب کریدور علم و فناوری در مشهد تعریف شد تا هر فردی بر مبنای مهارت و توانایی خود نه صرفاً بر مبنای مدرک تحصیلی به فعالیت بپردازد.

وی عنوان کرد: برای اجرای صحیح این مصوبه نیاز به یک نهاد بالا دستی بود که در این زمینه شهر دانشگاه با آغاز از مشهد تصویب شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول