اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

انتخابات فرصتی برای ارتقاء آگاهی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: انتخابات علاوه بر اینکه سبب نوشدن سیستم می‌شود فرصتی برای افزایش آگاهی‌های مردم است.

انتخابات فرصتی برای ارتقاء آگاهی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی و خبرنگاران شهرستان گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: انتخابات علاوه بر اینکه سبب نوشدن سیستم می‌شود فرصتی برای افزایش آگاهی‌های مردم است.

وی افزود: جامعه همیشه آماده شنیدن همه مطالب نیست باید فرصت و زمان لازم ایجاد شود و اینکه چقدر بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم اهمیت دارد.

وی ادامه داد: به صورت عام 3 موضوع سلامت، امنیت و سطح مشارکت مردم در امر انتخابات دنبال می‌شود که در بحث سلامت انتخابات باید گفت در ایران تعداد 850 هزار نفر در کشور انتخابات را برگزار می‌کنند که این تعداد در گناباد دو هزار نفر است.

صفایی با بیان اینکه امنیت انتخابات توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود تصریح کرد: اگر سه موضوع امنیت، سلامت و سطح مشارکت مردم با افزایش سطح آگاهی‌های اجتماعی مردم همراه شود یک پله به صورت طبیعی جلوتر خواهیم بود.

وی گفت: ایران در دو حوزه سیاسی و امنیتی، چون مشارکت مردمی وجود داشته موفق بوده است ولی در حوزه اقتصادی باوری برای ما درست کرده‌اند که آن باور هنوز دچار خدشه نشده و آن باورها را ما پذیرفته‌ایم و این در حالی است که این باورها هیچ مبنای علمی ندارد.

فرماندار گناباد با بیان اینکه انسان‌ها اگر عزت طلب باشند تن به سلطه طلبی نمی‌دهند افزود: 33 سال از انقلاب اسلامی گذشته و این در حالی است که حوزه اقتصادی جای کار بسیاری دارد و کارهای زیادی هم می‌شود انجام داد.

صفایی گفت: باید آگاهی‌های اجتماعی را افزایش دهیم و اگر این مورد افزایش یابد تصمیم‌گیری‌ها درست‌تر صورت می‌گیرد.

وی از خبرنگاران خواست تا حفظ امانت کنند و از کارهای غیراخلاقی در امر اطلاع‌رسانی بپرهیزند چرا که در اینصورت بی اعتمادی صورت می‌گیرد و وقتی بی اعتمادی شکل گرفت جامعه به سمت محافظه کاری پیش می‌رود.

رئیس ستاد انتخابات گناباد و بجستان نیز در ادامه گفت: فرمان انتخابات از 3 دی ماه 1390 به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و 60 نفر از معتمدان شهرستان به هیئت نظارت معرفی شدند.

حسن آذرمهری افزود: در اوین جلسه با معتمدان 8 نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شدند که در بحث انتخابات خبرنگان نیز همین افراد است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات شامل کمیته‌های اطلاع‌رسانی، فناوری اطلاعات، امنیتی، پشتیبانی و سیاسی است.

وی گفت: ستاد پیشگیری از وقوع جرم با ریاست رئیس دادگستری گناباد در این مدت تشکیل شده که از کارهای منحصر به فرد است.

آذرمهری گفت: در گناباد صندوق‌های اخذ رای 48 صندوق، 17 صندوق در کاخک و 24 صندوق در بجستان است و 1570 نفر فرمانداری را در امر اجرای انتخابات یاری می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول