اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری خبر داد

معرفی نامزدهای جبهه متحد در چهارمحال و بختیاری تا 24 ساعت آینده

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه متحد اصولگرایان ظرف مدت 24 ساعت آینده نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان این استان را معرفی می‌کند.

معرفی نامزدهای جبهه متحد در چهارمحال و بختیاری تا 24 ساعت آینده

محمد کبیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مجلس تبلور و تجلی اراده ملت است، بطوریکه وجود مجلس قوی تصویب کننده سرنوشت ملت است.

وی حضور در این انتخابات را ضربه مهلکی بر دشمن دانست و گفت: امید است که حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضربه‌های محکمی به بیگانگان و دشمنان انقلاب بزند.

کبیریان ادامه داد: مردم امیدوارند که مجلسی داشته باشند سیاسی و فعال تا اینکه در مجامع بین‌المللی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد، تا بتواند رئیس مجلس کشورهای اسلامی بوده و بتوانند با دولت وقت و دولت‌ پس از آن همکاری خوب و همه جانبه داشته باشند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری افزود: جبهه متحد اصولگرایان تاکنون هنوز کاندیدایی در این استان معرفی نکرده است و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر آن است تا ظرف مدت 24 ساعت آینده نامزدهای اصولگرایان این دوره انتخاب شوند.

وی حضور مردم در انتخابات را بستری لازم برای تشکیل مجلسی قوی دانست و گفت: هنگامی که مردم نمایندگانی که انتخاب و به مجلس می‎فرستند با هم متحد باشند و تنها در راستای پیشبرد اهداف استان تلاش کنند، می‌‎توانند شاهد تحقق چشم انداز توسعه استان و کشور باشند.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم باید حضوری گسترده و همه جانبه در این انتخابات داشته باشند، چراکه مشارکت آنها می‌تواند پیام‌های اثربخشی برای انقلاب به‌دنبال داشته باشد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیامدهای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضربه‌ای محکم به پیکره دشمن بود و پیام‌های بسیاری برای انقلاب به‌دنبال داشت، مردم در تداوم این حرکت ارزشمند در روز 12 اسفند نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

کبیریان برخورداری از برنامه کاری مدون و ارائه برنامه‌های اصولی و مستند، پرهیز از تخریب دیگران را محور تبلیغات کاندیدها دانست و گفت: امنیت و آرامش در انتخابات از لوازم تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی پایبندی به اصول انقلاب را از دیگر شاخصه‌های انتخاب نمایندگان اصلح برشمرد و گفت: شجاعت، درایت، دیانت و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب از مهم‎‌ترین شاخصه‌های انتخاب کاندیدهای برتر است که مردم باید در هنگام انتخاب نامزد برتر به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول