اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

روند فزاینده اقبال مردمی به کاندیداهای جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لحظه به لحظه شاهد روند فزاینده اقبال مردمی به کاندیداهای جبهه متحد در این استان هستیم.

روند فزاینده اقبال مردمی به کاندیداهای جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مسئولان برگزاری امر انتخابات در این استان باید با هوشیاری کامل اجازه هرگونه فتنه‌انگیزی به بدخواهان را ندهند، ابراز داشت: مصادیق فتنه‌انگیزی را در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دیدیم و دیگر نیازی به تکرار نوع و مشخصه آن نیست.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که اگر می‌توانید برای تنویر افکار عمومی چند مورد از مصادیق فتنه‌انگیزی که ممکن است انتخابات در کشور و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد را تهدید کند نام ببرید، گفت: نخستین چیزی که در فتنه 88 به عیان مشاهده کردیم نمادسازی در انتخابات بود که به واسطه آن ضررهای جبران ناپذیری بر پیکره کشور وارد شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه نمادسازی در انتخابات را همنوایی با فتنه 88 دانست و گفت: نمادسازی الگوبرداری از کودتاهای مخملی است که متاسفانه برخی افراد و جریانات در کشور ناخواسته و ندانسته در دام آن گرفتار شده‌اند و دود این مصداق فتنه‌گری قبل از هر چیز به چشم سازندگان آن می‌رود.

دانشی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان امر انتخابات کشور این موضوع و عواقب سوء آن را به نمادسازان انتخاباتی گوشزد کنند تا این‌که ضرری از رهگذر آن متوجه کشور و نظام نشود.

سرپرست روزنامه کیهان در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولان سیاسی و امنیتی نباید اجازه دهند که فضای انتخابات در این استان امنیتی شود و نشاط و شور مردم و حضور حداکثری آن‌ها که از هم اکنون قابل پیش‌بینی بوده، فدای منافع افراد شود.

دانشی تصریح کرد: پس از پایان این انتخابات عیار اصولگرایی برخی افراد مشخص خواهد شد و معتقدیم رفتار و گفتار ما می‌تواند بسیاری از شبهات را برطرف کند.

وی با تاکید مجدد به لزوم رعایت هوشیاری از سوی همه به خصوص مسئولان در انتخابات این دوره مجلس بیان داشت: هیچ یک از ما اجازه نداریم که با رفتار و عملکرد ضعیف، تکرار فتنه 88 را با دست خود رقم زنیم.

دانشی به وضعیت کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی در این استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: روز به روز شاهد اقبال فزاینده مردمی به کاندیداهای خود در این جبهه هستیم و امید به پیروزی نیز همچنان افزایش می‌یابد. 

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول