اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان:

رویکرد جبهه متحد اصولگرایان فراخوانی به وحدت است

خبرگزاری فارس: عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گفت: رویکرد جبهه متحد اصولگرایان فراخوانی به وحدت است.

رویکرد جبهه متحد اصولگرایان فراخوانی به وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، منوچهر متکی امشب در گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک واجب عینی سیاسی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: حال حضور در انتخابات چرا یک واجب عینی است، یعنی اگر دیگران شرکت کردند تکلیف از من ساقط نیست و این مانند نماز است. نماز را اگر دیگران بخوانند، خواندن نماز از من ساقط نمی‌شود و من هم باید نمازم را بخوانم و این ریشه دینی و اعتقادی دارد. بنده به عنوان یک فرد با این نگرش به حجت شرعی رسیدم که باید وارد عرصه شده و در جبهه متحد اصولگرایان تلاش کنم.

متکی تصریح کرد: من اعتقادات دینی خود را بعد از امام، رهبرم و ولی امرم، از روحانیتی است که اصیل بوده و در یک سابقه طولانی منبع و منشاء معرفی اسلام بوده، در جامعه ایرانی ما دو مجموعه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز با شخصیت‌هایی که در آنها وجود دارد برای بنده حجت می‌آورد.    

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گفت: آیت‌الله مهدوی کنی شخصیتی است که امام این جمله را در مورد ایشان گفته است، "من به آیت‌الله مهدوی‌کنی ارادت داشتم، دارم و خواهم داشت".

وی ادامه داد: این افراد در دوره‌های گذشته تنها در موضع هدایت در انتخابات حضور می‌یافتند، اما در این دوره چه ضرورتی احساس کردند که خودشان وارد میدان شدند و ساز و کار لازم را تعریف کردند و جبهه متحد اصولگرایان توسط این افراد وارسته تشکیل شد.  

*وحدت گرایی و همگرایی شعار مهم جبهه متحد اصولگرایان است

این فعال سیاسی اضافه کرد: جبهه متحد اصولگرایان برای این به وجود آمد که وحدت میان اصولگرایان را فراهم کند و آن میزانی که موفق نشد دیگر تقصیر جبهه متحد اصولگرایان نیست.

متکی تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان بعد از توجه به شاخص‌های خود افرادی را در لیست جبهه قرار داد که از اقبال بیشتری در بین مردم برخوردار بودند.

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گفت: ما به عنوان جبهه متحد در تهران و دوستان ما به عنوان جبهه متحد در استان‌های کشور در این راستا تلاش کردیم.

وی ادامه داد: در استان ایلام نیز سه نفر باید به مجلس راه یابند که ما چند برابر این سه نفر در استان ایلام نامزد اصولگرا داریم، اما باید سه نفر مشخص شود و در جاهایی نیز استثنائا ممکن است یک تا دو نفر بیشتر انتخاب شوند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بعد از اینکه نامزدها در موازین جبهه اصولگرایی تعریف شدند، کسانی که در این دایره قرار می‌گیرند که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار باشند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول