اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی:

15 هزار مهد کودک در کشور فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 14 هزار و 700 مهد کودک در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

15 هزار مهد کودک در کشور فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام علی پهلوان ظهر امروز در آیین راه‌اندازی مرکز قرآنی و فرهنگی بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: این تعداد مهد 700 هزار کودک را زیر پوشش خدمات فرهنگی قرار داده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سه میلیون و 200 هزار نفر در کشور زیر پوشش خدماتی فرهنگی، حمایتی بهزیستی قرار دارند گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف است که در این راستا گام‌‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده و برنامه‌های بسیار خوبی نیز در دست اقدام قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور توجه به نیازهای فرهنگی جامعه هدف را ضروریات دانست و ادامه داد: پرداختن به برنامه‌های فرهنگی باید در رأس همه برنامه‌ها قرار گیرد و انتظار می‌رود با راه‌اندازی مرکز قرآن و عترت بهزیستی استان شاهد توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این استان باشیم.

پهلوان گفت: بدون شک پرداختن به برنامه‌های فرهنگی موجب تحول و ارتقاء سایر بخش‌‌ها می‌شود که بهزیستی کشور اقدامات بسیار خوبی را در بخش فرهنگی برای سال آینده طراحی کرده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی حجم وسیعی از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: گسترش و عمق بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی مستلزم اعتبارات مناسب است که باید مسئولان به این مهم توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: عمل به قرآن در کنار فراگیری و انس به آن و نیز بهره‌گیری از رهنمودهای امامان(ع) نجات‌بخش جامعه است.

حامد افراسیابی افزود: مبنای فراگیری و توسعه فعالیت‌های قرآنی انس با قرآن و حفظ آیات الهی است که پرداختن به این مهم نقش به‌سزایی در روحیه نشاط و امید مددجویان دارد.

در این مراسم کانون فرهنگی قرآن و عترت شهید فیاض‌بخش بهزیستی استان مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول