اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف بیش از 136 کیلوگرم

کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان موفق شدند از یک دستگاه کامیون بیش از 136 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از زاهدان به مشهد در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در  بازرسی از خودرو مقدار 136 کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند، موفق شدند از یک دستگاه موتور سیکلت بیش از هفت کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک که راکب آن به محض مشاهده ماموران با ازدیاد سرعت از محل متواری شد.

ماموران نیز به تعقیب وی پرداخته و توانستند سرانجام موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از کیسه همراه راکب تعداد هفت بسته تریاک به وزن هفت کیلو و 100 گرم را کشف و ضبط کنند.

در این زمینه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

انتهای پیام/صا30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول