اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک ‌ارومیه خبر داد

ارتقای رتبه گمرکات آذربایجان‌غربی به رتبه 13

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک ‌ارومیه گفت: اداره گمرکات آذربایجان‌غربی از رتبه 38 کشوری به رتبه 13 ارتقا یافته است.

ارتقای رتبه گمرکات آذربایجان‌غربی به رتبه 13

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پرویز تقوی، ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید گمرک ارومیه اظهار داشت: ارتقای سطح گمرکات استان و رشد قابل توجه در این بخش از جمله دستاوردهای مهم گمرک استان است.

وی افزود: جذب بیش از 120 هزار نفر نیروی انسانی، اخذ ایزو، عملیاتی‌شدن ایجاد دروازه مشترک مرزی با کشور ترکیه در 3 گمرک و بهره‌برداری از آن‌ها در سال 91، آموزش بیش از 130هزار نفر نیروی انسانی در بخش ارتقای سطح علمی کارکنان، رشد بیش از 116درصد درآمد گمرک آذربایجان‌غربی از ابتدای سال جاری تا کنون، راه اندازی بخش غذایی گمرک نقده، واگذاری انبار بخش آغری‌بار به بخش خصوصی از جمله عملکردهای مهم گمرک استان است.

تقوی با بیان این‌که مرزبانی گمرکی فراتر از مرزبانی اقتصادی است، گفت: امروز عرصه‌های سلامت، بهداشت، فرهنگ و امنیت به هم گره خورده است.

وی با اشاره به تصویب قانون امور گمرکی تصریح کرد:‌ قانونی به روز و شفاف برای اصلاح بخش گمرک کشور آماده و تصویب شده و در راستای عملیاتی‌ کردن آن به زودی اقداماتی انجام می‌شود که امید‌ است مسئولان گمرک نیز با پیگیری‌های مستمر، تلاش کنند کسی نتواند از مرزها و خلاء مقررات و قوانین تخلف کرده و حتی کسی احتیاج پیدا نکند که به دنبال قاچاق کالا باشد.

شایان ذکر است، در این مراسم میرهاشم سیداحمدی به عنوان ناظر گمرکات استان معرفی شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول