اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل گمرک ایران:

گمرک میلک بیشترین ظرفیت را برای مبادله با افغانستان و پاکستان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل گمرک ایران گفت: گمرک میلک از نظر موقعیت جغرافیایی در جایی قرار گرفته که بیشترین ظرفیت را برای مبادله با افغانستان و پاکستان دارد.

گمرک میلک بیشترین ظرفیت را برای مبادله با افغانستان و پاکستان دارد

عباس معمارنژاد امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در هیرمند اظهار داشت: در 10 ماهه گذشته گمرک میلک جزو 10 گمرک اول ترانزیتی کشور بوده و با جلساتی که با مسئولان مختلف محلی و منطقه‌ای برای تسهیل کار انجام داده‌ایم امیدواریم افزایش حجم ترانزیت با اولویت حجم صادرات از مرز میلک افزایش یابد.

وی افزود: در زمینه واردات گمرک میلک یک سری امکانات از جمله انبار لازم است که هر زمان بحث انبارها و سایر سازمان‌هایی که مسئول صدور مجوزهای وارداتی هستند حضور داشته باشند تا رویه واردات از طریق گمرک ایران پیگیری شود.

معمارنژاد ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که مرز میلک دارد و محور ترانزیتی که از چابهار آغاز می‌شود، مرز میلک به عنوان یکی از گمرک‌های مهم کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس کل گمرک ایران در زمینه توسعه و تجهیز گمرک میلک گفت: باید زمینه حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم شود تا با حضور بخش خصوصی که مدیریت بهتری در این زمینه‌ها دارد زمینه صادرات و ترانزیت و همچنین واردات را گسترش دهیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول