اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نخستین صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری بوشهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

نخستین صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مسئول امور مجامع شرکت‌های مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور بعد از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: صندوق ویژه تعاون روستایی نقش مهمی در رشد و توسعه کشاورزی در کشور دارد و تقویت این صندوق امری مهم است.

داریوش اعرابی افزود: اکنون 10 صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری در کشور در حال فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

وی اضافه کرد: برای توسعه بخش کشاورزی در حوزه زنان روستایی و عشایری تلاش زیادی انجام شده و امیدوار هستیم این تلاش‌ها مثمرثمر باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نخستین صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری در استان بوشهر است که در دشتستان راه‌اندازی شده است.

اعرابی یادآور شد: سرمایه ذخیره این صندوق به همراه 9 صندوق دیگر کشور از منابع دولتی و مردمی بیش از 10 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این صندوق می‌تواند با دریافت کمک‌های مالی اعتباری و هرگونه تسهیلات از دولت، بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی و حمایت مالی سهامداران در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی اقدام کند.

مسئول امور مجامع شرکت‌های مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور بیان کرد: جذب مستمر منابع مالی از سهامداران برای تقویت صندوق و اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی به سهامداران متقاضی از مهم‌ترین وظایف این صندوق است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم در زمینه کشاورزی است و همه باید نسبت به تقویت زیرساخت‌های کشاورزی در دشتستان اهتمام ورزیم.

کوروش دهقان افزود: این صندوق به عنوان نخستین صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری استان بوشهر با سرمایه اولیه 710 میلیون ریال فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول