اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی شاهین‌دژ خبر داد

فروش ویژه کالا در 20 واحد صنفی شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی شاهین‌دژ گفت: کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال در 20 واحد صنفی شاهین‌دژ عرضه می‌شود.

فروش ویژه کالا در 20 واحد صنفی شاهین‌دژ

حسین محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز خریدهای عید، 20 واحد صنفی آمادگی خود در فروش ویژه کالاهای مورد نیاز مردم کرده‌اند.

وی افزود: این واحدهای صنفی اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال از جمله مواد غذایی، آجیل، پوشاک، مواد شوینده و غیره را با حداقل 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کنند.

محمودزاده با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از اقشار کم‌‌درآمد از 15 تا 25 اسفند به مدت 10 روز و همزمان با سراسر کشور در این شهرستان دایر می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه که در قالب 40 غرفه است اقلامی نظیر کیف و کفش، البسه، پوشاک، آجیل و شیرینی و شکلات با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می‌شود.

وی از توزیع کالاهای مورد نیاز مردم خبر داد و تصریح کرد: 10 تن برنج تایلندی و 50 تن پرتقال در ایام پایانی سال با قیمت تعاونی در سطح شهر توزیع می‌شود.

محمودزاده از ذخیره‌سازی 32 هزار تن گندم در سیلوهای شاهین‌دژ خبر داد و بیان کرد: 960 تن سیب درختی نیز در سردخانه‌های این شهرستان ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت پنج بازرس و بیش از 20 ناظر افتخاری در این شهرستان گفت: این افراد به صورت مستمر و منظم برای رسیدگی به هرگونه تخلف احتمالی در سطح شهر نظارت می‌کنند.

محمودزاده اضافه کرد: تمام امکانات لازم برای تنظیم بازار و برگزاری طرح نظارتی نوروز 91 آماده شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای بهتر برنامه‌ها انجام شده است.

رئیس بازرگانی شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: مردم وقتی وارد نمایشگاه می‌شوند باید با اطمینان خاطر بیشتر خرید مایحتاج شب عید را انجام دهند از این رو عرضه اجناس با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در نمایشگاه ضروری است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول