اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 205

محمدپور: برای جلوگیری از تشتت آرا در جبهه اصولگرایان انصراف می‌دهم

خبرگزاری فارس: یکی از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس از حضور در این رقابت انصراف داد.

محمدپور: برای جلوگیری از تشتت آرا در جبهه اصولگرایان انصراف می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حسن محمدپور طی نامه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته خطاب به مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان‌های نوشهر، چالوس و حومه نوشته است: اینجانب با توکل به خداوند منان و در راستای انجام وظیفه و صیانت از آرمان‌های مقدس امام راحل و شهیدان راه خدا و با عنایت به مصوبه دولت محترم مبنی بر تفکیک حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های نوشهر و چالوس به پیشنهاد برادران ولایی و اصولگرای منطقه از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالوس استعفا داده و به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردم که به لطف خداوند و با کمترین فعالیت تبلیغاتی، مورد توجه و لطف مردم مومن و فرهنگ دوست منطقه قرار گرفتم.

وی در ادامه این نامه آورده است: لایحه تفکیک حوزه‌های انتخاباتی مورد اقبال نمایندگان مجلس قرار نگرفت و به دوره بعد موکول شد که با توجه به این امر و نیز برای اجتناب از تشتت آرا در جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسیدم که توفیق حضور در این رقابت را به سایر دوستان بسپارم و از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دهم.

محمدپور اذعان داشت: یقین دارم مردم چالوس و نوشهر با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رای به کسی رای خواهند داد که معتقد به مبانی و اصول نظام اسلامی، حامی ارزش‌های انقلاب و روحانیت، دارای روحیه ایثار و شهادت، حسن شهرت و به‌دور از کانون‌های قدرت و ثروت بوده و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه داشته باشد.

وی متذکر شد: همه ما به این امر توجه داریم که شرکت در انتخابات یک فریضه است و با حضور خود در انتخابات 12 اسفند برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت و دل صاحب اصلی این انقلاب و نائب بر حقش را شاد و دشمنان انقلاب و اسلام را بیش از پیش مایوس و منکوب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول