اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح نوروزی پلیس‌راه آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی سعیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس‌راه در استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: بهبود وضعیت ترافیکی، جلوگیری از بروز حوادث، آرامش خاطر در سفرهای نوروزی، حضور فعال تیم‌های پلیس راه در جاده‌ها، رسیدگی سریع به تصادفات و مدیریت سریع حوادث از جمله اهداف اجرای این طرح است.

این مسئول با اشاره به تعداد تیم‌هایی که در جاده‌های استان حضور می‌یابند، افزود: 60 تیم محسوس و 25 تیم نامحسوس در اجرای طرح نوروزی مشارکت می‌کنند.

سعیدی از اجرای تست سلامت رانندگان خبر داد و گفت: این تست برای رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی میزان تصادفات جاده‌ای استان در سال جاری، گفت: در سال جاری در طول اجرای طرح نوروزی شاهد اعزام مأموران کنترل نامحسوس با لباس شخصی در ناوگان حمل و نقل مسافر و کنترل عملکرد رانندگان خواهیم بود.

این مسئول محور ارومیه به میاندوآب، میاندوآب به مهاباد و میاندوآب به بوکان را از جمله محورهایی عنوان کرد که بیشترین تصادفات امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

سعیدی ساعات اوج وقوع تصادفات را در استان 17 تا 19، هشت تا 11 و 13 تا 15 عنوان کرد و افزود: 58 درصد تصادفات استان براثر وقوع برخورد وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگر و 7.61 درصد نیز بر اثر برخورد وسیله نقلیه با دوچرخه به وقوع می‌پیوندد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول