اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

دماوند و فیروزکوه نیازمند نگاهی جامع است

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه گفت: شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه نیازمند نگاهی جامع در همه حوزه‏ها هستند.

دماوند و فیروزکوه نیازمند نگاهی جامع است

علی میرزاکریمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: متاسفانه تاکنون نگاه به شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه بخشی بوده است.

وی ادامه داد: البته این نگاه بخشی نیز به طور صحیح انجام نشده؛ زیرا مبحث زیرساخت‏ها مورد مطالعه دقیق قرار نگرفته است.

میرزاکریمی، دماوند و فیروزکوه را دو نگین سبز استان تهران خواند و افزود: معمولا به این دو نگین سبز استان به صورت پروژه‏ای نگاه می‏شود.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: به عنوان مثال، دماوند در کنار ری و رامسر به عنوان سه شهر نمونه گردشگری کشور مطرح هستند.

وی ادامه داد: اما به رغم توان بالقوه در امور گردشگری در شهرستان دماوند، کدام منطقه را می‏توان به توریسم و میهمانان این خطه عرضه کرد.

میرزاکریمی با اشاره به توان انسانی قوی در این دو شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 200 شخصیت و نخبه در حوزه‏های مختلف از شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در جایگاه‏های عالی استانی و کشوری مشغول به خدمت هستند.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: اما به نظر می‏رسد با وجود این استعدادهای توانمند، دماوند به منطقه‏ای فراموش شده تبدیل شده است.

وی با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه خاطرنشان کرد: توجه به بخش‏هایی مانند توسعه گردشگری، نوسازی روستاها، گسترش کشاورزی، توسعه صنایع وابسته، فعا‏ل‏سازی شهرک‏های صنعتی منفعل و ... می‏تواند معضل بیکاری این دو شهرستان را برطرف سازد.

میرزاکریمی با بیان اینکه کار زیادی در شهرستان دماوند صورت گرفته است، عنوان کرد: قصد بیان این مطالب سیاه‏نمایی نیست؛ اما با توجه به جغرافیای بالقوه، عامل انسانی توانمند و منابع سرشار باید برای توسعه‏ای پایدار برنامه‏های مدونی ترسیم و متعاقبا آن را اجرایی کرد.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به جایگاه مشخص شده از سوی نظام اسلامی به عنوان منظرگاه 1404 همه جوانب این دو شهرستان توسعه‏ای یکسان داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول