اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/80

137 شعبه اخذ رای در دماوند و فیروز‌کوه

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیش‏بینی 137 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد.

137 شعبه اخذ رای در دماوند و فیروز‌کوه

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در این زمینه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، تعداد 137 شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش‏بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 64 شعبه اخذ رای در دماوند، 29 شعبه در رودهن، 34 شعبه در فیروزکوه و 10 شعبه در بخش ارجمند آرای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمع‏آوری می‏کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور مستمر اطلاعیه‏های ستاد انتخابات شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه صادر می‏شود، خواستار توجه به این اطلاعیه‏ها شد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زیرپوشش این حوزه انتخابیه از روز پنجشنبه، چهارم اسفند ماه آغاز شده است و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، اسامی نامزدهای نمایندگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را نیز اعلام کرده است، خواستار بررسی سوابق و صلاحیت نامزدها از سوی مردم در یک هفته آینده شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اجرای ماده 36 آیین‏نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‏های ذیل آن، اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه اعلام شده است و مردم باید در مدت باقیمانده تا روز رای‏گیری صلاحیت این نامزدها را برای خود احراز کنند و به فرد اصلح رای دهند.

به گزارش فارس؛ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفند ماه برگزار می‏شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول