اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/59

دست‏اندرکاران آماده برگزاری رایانه‏ای انتخابات باشند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه از 25 فرآیند انتخابات، 24 فرآیند آن الکترونیکی انجام می‏شود، تمام کاربران و سر کاربران انتخابات باید از آمادگی کامل در بخش سخت‏افزاری و نرم‏افزاری رایانه برخوردار باشند.

دست‏اندرکاران آماده برگزاری رایانه‏ای انتخابات باشند

علیرضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه اظهار داشت: این حوزه انتخابیه فعالیت خود را با توجه به تامین زیرساخت‏های اولیه از سوم دی ماه با ثبت‏نام نامزدهای انتخاباتی آغاز کرد.

وی اضافه کرد: بعد از آن نیز مراحل قانونی برای تشکیل هیئت‏های نظارت، تعیین صلاحیت نامزدها از حوزه شهرستان دماوند به استان تهران، تعیین کاربران و دیگر افراد حاضر در شعبات اخذ رای طی شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از بین نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، صلاحیت 11 نفر داوطلب از سوی هیئت نظارت استان تهران تایید و به حوزه مرکزی شرق استان تهران اعلام شد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: اسامی داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در 22 بهمن ماه اعلام شد و یک مرحله نیز سوم اسفند ماه است که اسامی نهایی تایید صلاحیت‏شدگان از سوی وزارت کشور اعلام می‏شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خاطر نشان کرد: با جلسات و بررسی‏های کارشناسی صورت گرفته توسط هیئت اجرایی این حوزه انتخابیه برای حوزه اصلی شهر دماوند و بخش مرکزی در شهرستان دماوند 64 شعبه، رودهن 29 شعبه، فیروزکوه 34 شعبه و حوزه ارجمند 10 شعبه در نظر گرفته شده است که بعد از تایید در هیئت اجرایی به ستاد انتخابات استان تهران و وزارت کشور اعلام شد.

قاسمی‏فرزاد گفت: اعضای حاضر در شعبات اخذ رای متشکل از نماینده فرماندار، اعضای شعبه، ناظران شورای نگهبان، محافظان شعبه، بازرس وزارت کشور و نمایندگان نامزدها هستند.

وی در زمینه تشکیل دوره‏های آموزش و هماهنگی برای اعضای حاضر در شعبات اخذ رأی بیان کرد: با توجه به اینکه از 25 فرآیند انتخابات، 24 فرآیند آن الکترونیکی بوده و تنها یک مورد آن که فرآیند اخذ رأی است، به صورت دستی انجام می‏شود، لازم است تمام کاربران و سر کاربران انتخابات از آمادگی کامل در بخش سخت‏افزاری و نرم‏افزاری رایانه بهره‏مند باشند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: هم‏زمان با نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در راستای آمادگی کامل اعضای حاضر در شعبه‏های اخذ رأی، آموزش و هماهنگی لازم با مجریان انتخابات صورت گرفت.

قاسمی‏فرزاد تاکید کرد: در این راستا برای آمادگی بهتر کاربران برای تعداد 50 نفر از بانوان کاربر هیئت اجرایی و 30 نفر از کاربران هیئت نظارت و در بخش مردان 50 نفر از کاربران هیئت اجرایی و 30 نفر از هیئت نظارت در مدت دو روز جلسات هماهنگی و آموزش در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول