اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان:

آثار فقر و محرومیت باید از آبادان زدوده شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان گفت: آثار فقر و محرومیت با وجود گذشت 22 سال از جنگ در اکثر مناطق به ویژه حاشیه شهر وجود دارد و باید از آبادان زدوده شود.

آثار فقر و محرومیت باید از آبادان زدوده شود

غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مردم آبادان سال‌های سال درگیر جنگ با رژیم بعثی و متحدان آن بوده‌ و در این مسیر سختی و دردهای بی‌شماری را متحمل شده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم آبادان امروز از وضعیت موجود به‌ عنوان وضعیتی که جوابگوی نیازهای آنها باشد راضی نیستند.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان تصریح کرد: مردم این شهر امروز به دنبال یک وضعیت مطلوب و مناسب برای زندگی هستند.

وی اضافه کرد: با اینکه تاکنون اقدامات و کارهای بسیاری در راستای رفع محرومیت در منطقه صورت گرفته اما باز آثار محرومیت و فقر در جای جای چهره این شهر دیده می‌شود.

شرفی خاطرنشان کرد: بازگرداندن دید ملی به آبادان، همان نگاهی که در پایان جنگ امام راحل در دیدار با مهاجران با عنوان "ما شهرهایتان را برایتان آبادتر از گذشته می‌سازیم" اعلام کرد و همان دید ملی‌ای که بعد از بازسازی بم در کمتر از پنج سال صورت گرفت، را باید به برای آبادان در نظر گرفت.

وی گفت: اگر همه مسئولان روی تک تک این مردم حساب کنند مطمئناً می‌توانند سرنوشتی زرین را برای منطقه رقم بزنند.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان یادآور شد: همین مردمی که وقتی پیکر جامعه اسلامی دچار تهدید شد چهار هزار شهید را در جنوب غربی‌ترین نقطه کشور علم کرده در مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه در حقیقت مرزداران همواره پرده پوششی بر آب و خاک کشور هستند، گفت: اینکه مشکلات با انتخابات در پیش‌رو چگونه حل می‌شود به اندازه توانایی، قدرت، استدلال منطقی، علمی و نگاه کارشناسانه به نگاه نامزدها دارد در غیر این ‌صورت بعضی از رفتارهایی که از برخی‌ها تصنعی، مصلحتی و مقطعی دیده می‌شود هیچ کاری را برای این شهر و مردمش عوض نخواهد کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان اذعان داشت: مطمئن باشیم که اگر مرزنشینان را راضی و قانع کنیم، دلاوری‌های گذشته را نه یکبار بلکه دو صدباره دیگر انجام خواهند داد، زیرا مرزنشینان مرزداران کشور هستند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول