اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه ایستادگی در آبادان:

تمام ظرفیت‌ها آبادان بلااستفاده مانده / مردم آبادان مصمم به تحول هستند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه ایستادگی در آبادان گفت: مردم آبادان تجربه‌های تلخ گذشته را تکرار نمی‌کنند و این بار بدنبال تحول و حمایت از جریان ناب اصول‌گرایی هستند.

تمام ظرفیت‌ها آبادان بلااستفاده مانده / مردم آبادان مصمم به تحول هستند

عامر کعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان با وجود گذشت 22 سال از پایان جنگ تحمیلی به آزمایشگاه برخی افراد سیاسی تبدیل شده و متاسفانه در عقب‌ماندگی کامل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به وضعیت موجود بشدت گلایه دارند و این گلایه‌ها را زمانی که در بین مردم می‌رویم به شکل جدی شاهد هستیم.

کاندیدای جبهه ایستادگی در آبادان تصریح کرد: دوران تکرار تجربه‌های تلخ گذشته تمام شده و این بار به نظر می‌رسد مردم برای استفاده از ظرفیت ناب جریان اصول‌گرایی مصمم‌تر هستند.

وی با اشاره به نادیده گرفتن حقوق مردم آبادان در این 22 سال از گذشت جنگ تحمیلی گفت: متاسفانه تمام ظرفیت‌ها در آبادان بلااستفاده مانده و  تنها دلیل آن نیز فقدان اراده‌ای برای بالفعل‌کردن این ظرفیت‌هاست.

کعبی با اشاره به اینکه نیروی جوان و بومی در شهر آبادان مورد فراموشی قرار گرفته اظهار کرد: متاسفانه برخی با وجود تضعیف نیروهای بومی در بخش مدیریتی سنگ حمایت از نیروهای بومی را به سینه می‌زنند.

کاندیدای جبهه ایستادگی در آبادان افزود: با مشاهده فضای موجود در بین لایه‌های مردم به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای جبران اشتباهات گذشته توسط مردم آغاز شده و مجلس آینده از آن نیروهای جوان، متعهد و جریان ناب اصول‌گرایی خواهد بود.

کعبی تقویت جایگاه علمی آبادان با بالفعل کردن ظرفیت دانشگاه‌ها، استفاده از نیروهای بومی و اعتماد به نیروهای جوان بومی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و محو هرگونه باندبازی در ساختار مدیریت‌ها را از اولویت‌های وی برشمرد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته نیروهای جوان و بومی در اکثر ادارات در انزوا قرار داشتند که بایستی نسبت به استفاده از این ظرفیت عظیم انسانی توجه بیشتری کرد.

وی با خوش‌بینی نسبت به نتیجه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از امتحان پس داده، صدای رسای مردم در عدم تکرار گذشته‌ها را شنیده‌اند و از این موضوع نگران هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول