اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

حقوق مردم باید با خدمات‌رسانی بیشتر حفظ شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم بر ضرورت بیشتر خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و خواستار حفظ حق و حقوق مردم با خدمات‌رسانی بیشتر شد.

حقوق مردم باید با خدمات‌رسانی بیشتر حفظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم،‌ محمد دلبری در دیدار مدیر کل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه شرکت‌های خدمات رسان و حفار در ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم نقش به سزایی را ایفا می‌کنند گفت: مجموعه شرکت‌های حفار و خدماتی ‌در ایجاد مدیریت واحد شهری و ایجاد رضایت مندی در بین مردم نقش موثری دارند و ارتباط گسترده این شرکت‌ها با مردم در ایجاد و ارتقا مدیریت واحد شهری کمک شایانی می‌کند.
شهردار قم افزود: خدمات دهی به مردم به هیچ عنوان و در هیچ برهه‌ای از زمان نبایستی قطع شود و با تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی استان و حفظ حقوق شهروندان،‌ مشکلات مردم را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه رویکرد جدید شهرداری قم بر اساس تعامل و خدمت رسانی بیشتر به مردم است، عنوان کرد: هدف ما ساختن شهری آباد و با نشاط برای شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت (س‌) است و در این هدف کوتاه نخواهیم آمد و تمام مشکلات را متحمل می‌شویم.
مدیر کل شرکت گاز استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه در صورت همکاری نزدیک بین دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات شهری به سرعت برطرف می‌شود، متذکر شد: تعامل خوبی بین دستگاه‌های حفار و شرکت‌های خدمات رسان در قم وجود دارد و این تعامل باید در چارچوب ضوابط و مقررات افزایش یابد.
هوشنگ محمدی اذعان داشت: نگاه به حفاری باید هماهنگ و یکنواخت باشد و در اسرع وقت اجرایی شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول