اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

مدیران نسبت به تضییع حقوق مردم حساس باشند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مدیران حقوقی باید با جدیت مانع از اتلاف بیت‌المال شوند و با مراقبت از حقوق مردم، نسبت به تضییع حقوق آنان حساس باشند.

مدیران نسبت به تضییع حقوق مردم حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های این استان، اظهار داشت: مدیران حقوقی باید با جدیت مانع از اتلاف بیت‌المال شوند و با مراقبت از حقوق مردم، نسبت به تضییع حقوق آنان حساس باشند.

استاندار فارس گفت: مدیران و مشاوران حقوقی دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی نقاط ضعف قانونی، از تضییع حقوق دولت و مردم جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه حاکم بودن نگاه جزیره‌ای در دستگاه‌های مختلف اجرایی یک سری آسیب‌ها را به همراه دارد، بیان داشت: همگی ما وظیفه داریم با همکاری و همدلی، چرخ توسعه این استان را به جلو ببریم.

استاندار فارس افزود: هنر مشاوران حقوقی دستگاه‌ها این است که قانون را به گونه‌ای تعبیر کنند که با حفظ حقوق دولت و مردم، کارها به جلو برود.

وی خواستار حل اختلافات حقوقی بین دستگاه‌های اجرایی با سرعت بیشتر در شورای هماهنگی امور حقوقی این استان شد و بیان کرد: فارس دومین استانی است که شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌ها را تشکیل می‌دهد و برای پیشرفت سریع‌تر در حل مشکلات باید پیشنهادات عملی برای شیوه‌نامه اجرایی، به سرعت تدوین شود.

انتهی پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول