اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

وظیفه مسئولان است که از حقوق مردم دفاع کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید پیگیر باشیم و با تلاش مضاعف برای شکوفایی منطقه گام برداریم و مسئولان نیز وظیفه دارند در راه دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.

وظیفه مسئولان است که از حقوق مردم دفاع کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون اظهار داشت: به گفته فرماندار شهرستان آرزوی دیرینه مردم این بخش پیش از پایان سال 90محقق می‌شود و زحمات همه کسانی که در این زمینه تلاش کرده اند به نتیجه می‌رسد.
وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید پیگیر باشیم و با تلاش مضاعف برای شکوفایی منطقه گام برداریم و مسئولان نیز وظیفه دارند در راه دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.
امام جمعه بردخون تصریح کرد: بارها گفته‌ام که هرکس مسئولیتی دارد باید آماده خدمت باشد و خواسته‌های واقعی مردم را برآورده کند و اگر مسئولی نمی‌تواند از حقوق مردم دفاع کند بهتر است کنار برود.
وی با اشاره به ویژگی‌های اصحاب امام حسین(ع) گفت: افراد زیادی ادعای ایمان و دین دارند ولی در دوراهی انتخاب قادر نیستند راه حقیقی را برگزینند و بصیرت یعنی اینکه دوست و دشمن را تشخیص دهیم و راه حق و باطل را بشناسیم.
خطیب جمعه بردخون خاطر نشان کرد: در دوره امام علی(ع) نیزگروهی با وی بیعت کردند ولی پس از وفات پیامبراکرم(ص) آن حضرت را تنها گذاشتند و با دشمن همراه شدند و اینها افراد بی بصیرتی بودند که امام از دست آنان خون دل خورد هرچند نماز می‌خواندند ولی نمازخواندن به تنهایی معیار حق و باطل نیست.
رکنی حسینی ادامه داد: اما در کاروان امام حسین(ع) 72 نفر بودند که جان خود را در راه خدا و برای امام دادند و امروز نیز بیداری کشورهای اسلامی نتیجه مکتب عاشورایی است.
رکنی حسینی با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: 16دی مصادف با سالروزحماسه شهدای هویزه است که یاد و خاطره این شهیدان را گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: 17دی سالروز توطئه  کشف حجاب توسط رضاخان بود که می‌خواستند دین و حجاب را از مردم بگیرند ولی به اهداف خود نرسیدند و 19دی نیز سالروز قیام مردم قم است که نخستین حرکت برضد حکومت فاسد پهلوی از این شهر آغاز شد که سرآغاز انقلاب اسلامی بود و تعداد زیادی در این روز به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول