اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

جبهه پایداری مشاور مردم در معرفی کاندیداهاست

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: این جبهه در معرفی داوطلبان انتخابات تنها یک مشاور امین است، اما مردم باید بر انتخاب خود حجت شرعی پیدا کرده و رای دهند.

جبهه پایداری مشاور مردم در معرفی کاندیداهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی شنبه‌ شب در  دوازدهمین گردهمایی جبهه پایداری استان فارس در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) شیراز اظهار داشت: هرچند که جبهه پایداری یک جبهه انتخاباتی نیست بلکه جبهه گفتمانی به شمار می‌رود اما با توجه به اهمیت انتخابات اعلام موضع کرد و وارد صحنه شد.

دبیر جبهه پایداری استان فارس بیان داشت: نخستین تکلیف در انتخابات پیش رو این است که مردم پرشور و گسترده مانند راهپیمایی  22 بهمن که نسبت به سال‌های قبل حضور چند برابری بود در صحنه انتخابات نیز حاضر شوند.

لنکرانی ادامه داد: 12 اسفند ماه جاری باید تلاش کنیم این حضور و مشارکت گسترده را داشته باشیم و انتخابات ما با کمترین تنش و آسیب برگزار شود.

وی بیان کرد: در عین حال اینکه برای پرشور بودن انتخابات تلاش می‌کنیم باید مراقبت توطئه‌هایی که  دشمنان می‌چینند نیز باشیم.

لنکرانی تصریح کرد: با صحنه مهمی در انتخابات پیش رو مواجه هستیم و باید حضوری پرشکوه با رقابتی سالم داشته باشیم.

وی بیان کرد: رای مردم در جمهوری اسلامی تزئینی نیست بلکه اثرگذار است و تاثیر بسزایی در نظام دارد و افراد باید سعی کنند بهترین‌ها را انتخاب کنند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: اگر حضور در صحنه انتخابات از باب عبادت باشد باید در حین کار توجه کنیم که اصول عبادی کنار گذاشته نشود.

دبیر جبهه پایداری در فارس تصریح کرد: در فارس نیز زبانه‌های آتش‌افروزی در حال نمایان شدن است و باید مراقبت بوده و هوشیار باشیم.

لنکرانی ادامه داد: در جبهه پایداری بحث مفصلی شده  و در این دوره بر خلاف دوره‌های قبل که شاهد رقابت بین افراد ساختارشکن بودیم رقابت بین مدافعان انقلاب انجام می‌شود.

سخنگوی جبهه پایداری بیان داشت: به جای اینکه به شخص و عناوین در رای دادن توجه کنیم باید موضوع مهم و ملاک در انتخاب اهداف و برنامه‌های کاندیداها در راستای ارزش‌های نظام اسلامی باشد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم باید برای انتخاب کاندیدای مورد نظر دو شاخص تعبد به اسلام و تعهد به انقلاب اسلامی که دو محور اصلی جبهه پایداری است را مورد توجه قرار دهند.

لنکرانی بیان کرد: موضوع کارآمدی و اثرگذاری نماینده نیز موثر است و اگر دیدیم یک نماینده به جای اینکه وقت خود را صرف نمایندگی کند عضو هیئت مدیره شرکت‌ها شده و کار اقتصادی کرده این فرد را نباید انتخاب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، مهم‌ترین مشکل این است که بسیاری از بحث‌های اقتصادی ما اسلامی نیست.

سخنگوی جبهه پایداری بیان کرد: یک نماینده نباید به کانون‌های ثروت و قدرت اقتصادی وصل باشد و کار اقتصادی انجام دهد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول