اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در ستاد خسروی اعلام شد

حمایت مردم سمنان از کاندیدای اصولگرایان

خبرگزاری فارس: شمار زیادی از مردم سمنان با حضور در ستاد "جواد خسروی"، از کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم اعلام حمایت کردند.

حمایت مردم سمنان از کاندیدای اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دقایقی پیش ده‏ها نفر از مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر و شهرها و روستاهای تابعه در اقدامی خودجوش و برنامه‏ریزی شده از سوی معتقدان به جریان اصولگرایی، در ستاد خسروی در میدان سعدی سمنان حضور یافتند.

حاضران در این مراسم در ابتدا با شعارهای خود خواستار حمایت همه افراد، گروه‏ها و جریان‏های سیاسی و اجتماعی از فرزند انقلاب و یادگار دوران سخت دفاع مقدس شدند.

عده‏ای از مردم در حالی که در درون ستاد کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم در میدان سعدی سمنان حضور دارند، در حال گفت‏وگوهای گروهی هستند و برخی نیز به استقبال از دیگر حامیان رفته‏اند.

خیابان‏های منتهی به میدان سعدی در محدوده خیابان سعدی، بلوار قائم (عج)، بلوار مولوی و بلوار قدس سمنان به جهت عبور و مرور خودروهایی که بر روی آنها عکس خسروی چسبانده شده است، دارای ترافیک سنگینی است.

به گزارش فارس؛ اخیرا "جواد خسروی" در مراسمی به عنوان کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در سمنان معرفی شد.

در نشست تبیین مواضع جبهه پایداری در استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا و حسن حمیدزاده از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد صاحب‏الامر (عج) سمنان برگزار شد، در جمع شماری از نمایندگان قشرهای مختلف همکار در ستاد جبهه پایداری در سمنان و سایر شهرستان‏های استان اعلام شد که شهردار سابق سمنان به عنوان کاندیدای مشترک اصولگرایان در سمنان در انتخابات آتی فعالیت خواهد کرد.

* خسروی با تمام وجود تحقق حرف امام را دنبال می‏کند

فعال جبهه پایداری در استان سمنان در این مراسم بیان کرد: "جواد خسروی" با تمام وجود و گوشت و پوست و خونش در تلاش است تا حرف امام بر روی زمین نماند.

رمضان‏علی حیدریان ادامه داد: در انتخابات آتی، تمام فعالیت‏ها در راستای جلب رضایت خداوند متعال، رهبری و امام زمان (عج) صورت می‏گیرد و امیدواریم این فعالیت‏ها و تلاش‏ها ذخیره‏ای برای آخرت ما باشد.

* خسروی را با نام استقامت و پایداری می‏‏شناسیم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیز بیان کرد: در استان سمنان، خسروی و همکاران وی را با نام استقامت و پایداری در راه اسلام و انقلاب می‏شناسیم.

حسن حمیدزاده گفت: نکته اساسی مدنظر ما این است که اگر این تعبیر را اغراق‏آمیز تلقی نکنیم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چراغ راهنمای ماست و امروز رهنمودهای این مرد بزرگ را باید جامعه عمل بپوشانیم و خسروی به طور یقین در راه حرکت خواهد کرد.

* کمیته رسیدگی، خسروی را فردی اصلح می‏داند

عضو دیگر شورای مرکزی جبهه پایداری نیز در این مراسم گفت: کمیته خاصی در بررسی‏ها و رسیدگی‏های خود به این نتیجه رسیده است که خسروی در سمنان فردی اصلح است.

حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا ادامه داد: همه مسائل نسبی است و درباره افراد نظرات مختلف در محافل گوناگون وجود دارد، اما به هر تقدیر، خسروی مهره مورد تأیید اصولگرایان در سمنان است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول