اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چرام:

جاذبه‌های گردشگری چرام در کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است

خبرگزاری فارس: بخشدار چرام گفت: جاذبه‌های گردشگری چرام در کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است که لازم است برای شناسایی آن‌ها همه با هم تلاش کنیم.

جاذبه‌های گردشگری چرام در کهگیلویه و بویراحمد ممتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، احمد مرتضوی امروز در شورای اداری شهرستان چرام اظهار داشت: چرام گردش‌پذیرترین منطقه در بین شهرستان‌های این استان می‌باشد که باید شرایط لازم را برای مسافران نوروزی که قصد عبور یا ماندن در چرام را دارند فراهم کنیم.

وی افزایش ظرفیت اقامت گردشگران در شهرستان چرام و تشکیل گروه‌های ویژه هدایت میهمانان نوروزی در ورودی و خروجی‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مرتضوی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 500 هزار نفر از این شهرستان دیدن کردند که در این راستا باید با استفاده از تجارب گذشته برای رفع نواقص و گسترش نقاط قوت تلاش شود.

وی نخستین ویژگی توسعه پایدار در یک شهرستان را امنیت عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش امری مهم و ضروری برای رفاه حال میهمانان نوروزی است.

بخشدار چرام اظهار داشت: استقرار اکیپ‌های پلیس‌راه در تمام جاده‌ها، انجام تمهیدات لازم برای برقراری نظم در خیابان‌ها، میادین ورودی و جاده‌های شهری به منظور رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مرتضوی بیان داشت: با پاک سازی مناطق گردشگری و درست کردن چشم‌اندازها در شهر، جلوه‌ای نو به شهر برای بازدید کنندگان بدهیم.

وی گفت: با قرار دادن فراورده‌های عشایری خود در ورودی و خروجی شهر باید فرهنگ بومی خود را به مسافران نشان دهیم.

مرتضوی توجه به امر به معروف و نهی از منکر در تعطیلات نوروزی را خواستار شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول