اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد خبر داد

تقویت جاذبه‌های گردشگری شهر سعدآباد

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد از تقویت جاذبه‌های گردشگری شهر سعدآباد خبر داد.

تقویت جاذبه‌های گردشگری شهر سعدآباد

سید جواد مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی شهر سعدآباد یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهر از شهرداری است و شهرداری سعدآباد در سال‌های اخیر با تمام توان در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: ساخت ساختمان شهرداری سعدآباد یکی از اقداماتی است که در ماه‌های گذشته پیگیری‌های آن را انجام داده‌ایم و بر اساس نیازهای شهرداری سعدآباد به ساخت این بنا اقدام خواهیم کرد.

مهدی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت بالغ بر 2 هزار مترمربع با زیربنای یک‌هزار و 121 مترمربع در چهار طبقه ساخته می‌شود.

وی در ارتباط با اعتبار و مدت پیمان ساخت این بنا اذعان داشت: این ساختمان با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال و مدت پیمان یک سال احداث می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: توجه به خواسته‌های مردم، نیازها و اولویت‌های شهر یکی از رویکردهای شهرداری سعدآباد در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر سعدآباد است و در این زمینه توانسته‌ایم رضایت مردم فهیم شهر سعدآباد را کسب کنیم.

شهردار سعدآباد با اشاره به آمادگی شهرداری سعدآباد برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: شهر سعدآباد به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی استان‌های فارس، خوزستان، هرمزگان و اصفهان یکی از محورهای پرتردد استان در زمینه مسافرین نوروزی است که برنامه‌ریزی خود را در راستای پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی به کار گرفته‌ایم.

مهدی از تقویت جاذبه‌های گردشگری شهر سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: برای تقویت جاذبه‌های گردشگری و توریستی در سعدآباد تلاش زیادی داشته‌ایم و امیدوار هستیم شاهد زیباتر کردن شهر باشیم.

 

شهردار سعدآباد بیان کرد: دارا بودن چشم‌اندازهای زیبای طبیعی، رودخانه و بزرگترین پارک بادی استان بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است که علاوه بر میهمانان نوروزی استان‌های همجوار، پیش‌بینی می‌کنیم مورد استقبال سایر استان‌های کشور نیز قرار گیرد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سعدآباد است و با تمام وجود در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهر سعدآباد و رفع نیازهای این شهر تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول