اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکنانه خواهد بود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون دیگر انتخابات ملی دشمن‌شکنانه و پرشور خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکنانه خواهد بود

حجت‌الاسلام‌ کریم حسین‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده شایسته و اصلح پایبندی به دستورات دین اسلام و تدین بوده و کسی ‌که به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود باید به واجبات و محرمات دینی عمل کند چرا که در این صورت مجلسی کارآمد و پویا خواهیم داشت.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که انتخابات را بحثی هوشمندانه عنوان کرده‌اند، افزود: مردم نمایندگان خود را بدون تعصبات قومی و فامیلی و به دور از حب و بغض شخصی و بر مبنای حجت شرعی انتخاب کنند چرا که نمایندگان با قانون‌گذاری و تصویب طرح‌های مختلف آینده ایران اسلامی را باشکوه‌تر از پیش می‌سازند.

حسین‌خانی در مورد چگونگی تشکیل مجلس مقتدر در کشور گفت: تشکیل مجلس مقتدر و حافظ آرمان‌های نظام به طور قطع با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می‌شود.

وی در زمینه اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: رقابت آزاد میان نامزدهای طیف‌های فکری و سیاسی مختلف ضامن حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

حسین‌خانی برگشت مشکلات نظام را فشارها، هجمه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: با وحدت کلمه و ایمان و تقوا می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

وی با تأکید بر اینکه این نظام بر مبنای اسلام و منطق استوار است، تأکید کرد: مردم انقلابی ایران با تکیه بر ایمان، تقوا، شناخت موقعیت، شناخت دشمن و با کمک خداوند و هدایت‌گری امام، انقلاب را به ثمر نشاندند و تاکنون که بیش از سه‌ دهه از پیروزی انقلاب سپری شده بر پیمان خود در پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهدا وفادار بوده و با حضور همیشه در صحنه خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و دشمنان نظام می‌زنند.

این مسئول با اشاره به اصل پایبندی به قوانین نظام جمهوری‌ اسلامی به عنوان شرط اصلی تمایز اصلح از دیگران افزود: مردم در انتخاب نامزدهای مجلس به اصل رعایت قوانین توسط آنها توجه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به عنصر رقابت خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز در نظام‌های دموکراتیک که دولتمردان آن با رای مردم انتخاب می‌شوند، وجود عنصر رقابت در انتخابات است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول