اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دماوند

جاعل چک پول و اسکناس تقلبی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری جاعل چک پول و اسکناس تقلبی در این شهرستان خبر داد.

جاعل چک پول و اسکناس تقلبی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس شهرستان دماوند، فرهاد قدسی امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی هوشمندانه موفق شدند تا جاعلی را با 184فقره چک پول تقلبی و 11 قطعه اسکناس جعلی در عملیات تعقیب و گریز طولانی دستگیر کنند.

وی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه خودروی پراید با خرید پنج راس احشام در قبال وجه نقد، 49 قطعه ایران چک تقلبی پرداخت کرده است، بلافاصله مأموران پاسگاه "جابان" مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: مأموران با اخذ مشخصات ظاهری متهم حین کنترل خودروهای عبوری، وی را در زمان کوتاهی شناسایی کردند و متهم به محض مشاهده ماموران در حالی که قصد فرار داشت، در یک تعقیب و گریز طولانی به دام افتاد.

قدسی اظهار داشت: در بازرسی اولیه از متهم 27 ساله، تعداد 13 فقره ایران چک 500 هزار ریالی تقلبی کشف شد و متهم در تحقیقات و بازجویی‏های مقدماتی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: مأموران با اتخاذ تدابیری هوشمندانه و اقدامات پلیسی، محلی که متهم در آن اقدام به جعل چک پول‏ها و اسکناس می‏کرد، را شناسایی کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به کشف یک دستگاه چاپگر رنگی پیشرفته تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‏گاه متهم یک دستگاه چاپگر رنگی پیشرفته که برای چاپ چک و اسکناس از آن استفاده می‏شد، 122 قطعه ایران چک 500 هزار ریالی تقلبی، 11 قطعه اسکناس جعلی 100 و 20 هزار ریالی، چند قطعه اسکناس و چک پول اصل و 343 برگ کاغذ جهت جعل اسکناس کشف شد.

قدسی ادامه داد: از متهم در مجموع تعداد 184 فقره چک پول تقلبی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول