اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری:

شکست سنگینی را در ساری متحمل شدیم/ بازیکنان و کادر فنی پولی دریافت نکردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری پس از شکست سنگین تیمش برابر حجاب قزوین گفت: شکست سنگینی را در ساری مقابل میهمان خود متحمل شدیم.

شکست سنگینی را در ساری متحمل شدیم/ بازیکنان و کادر فنی پولی دریافت نکردند

شادی مهینی پس از شکست سنگین تیمش برابر حجاب قزوین در خانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنان مثل همیشه نبودند و بازی همیشگی خود را در برابر حریف انجام ندادند.

وی گفت: تیم وحدت ساری برای حضور در بازی‌های خانگی هم با مشکل مواجه است و مسئولان باشگاه در قبال این تیم هیچ کاری را انجام نمی‌دهند.

سرمربی وحدت ساری در ادامه افزود: نیم فصل این مسابقات به اتمام رسید و بازیکنان و کادر فنی تیم هنوز پولی دریافت نکردند و به طور کلی مشکلات در تیم زیاد است.

مهینی تصریح کرد: وقتی بازیکن روحیه و انگیزه برای بازی ندارد به‌عنوان مربی چه کار مثبتی می‌توانم برای اجرای تاکتیک بازی برای آنها توجیه کنم. 

وی گفت: با توجه به مشکلات، بازیکنان بازی خوبی را در زمین ارائه می‌دهند ولی اگر مشکلات تیم تا حدودی کاسته شود قول می‌دهم که در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی وحدت ساری درباره تیم حریف اظهار داشت: حجاب قزوین از تیم‌های خوب لیگ بانوان کشور است که بازیکنان و کادر فنی بسیار قوی در اختیار دارد.

وی در پایان افزود: سابقه هشت ساله به‌عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف دارم و با تیم‌های زیادی کار کردم و تاکنون چنین مشکلاتی را در یک تیم نظاره‌گر نبودم.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شامگاه پنج‌شنبه 27 بهمن در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در یک بازی پرگل 9 بر سه مغلوب مهمان خود حجاب قزوین شد.

وحدت ساری با این شکست با 9 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی این مسابقات جای دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول