اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام 4 پنالتی توسط مظفری‌زاده

تساوی صبا و پرسپولیس در روز پنالتی‌ها

خبرگزاری فارس: تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران به تساوی دو بر دو دست یافتند.

تساوی صبا و پرسپولیس در روز پنالتی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار سعید مظفری زاده چهار بار در سوت خود به نشانه پنالتی دمید و به سود هر تیم دو پنالتی را اعلام کرد تا صبا و پرسپولیس با نتیجه دو بر دو امتیازات را در قم تقسیم کنند.

در نیمه اول این دیدار پس از خطای مدافعان پرسپولیس بر روی مهاجم صبا در محوطه جریمه، عنایتی ضربه پنالتی اعلام شده از سوی مظفری زاده را به گل تبدیل کرد تا صبا با یک گل از میهمان خود پیش بیافتد اما برتری صبا مدت زمان زیادی طول نکشید و حمیدرضا فرزانه بر روی جواد کاظمیان مرتکب خطا شد تا علمی کریمی کاپیتان پرسپولیس از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

اما سریال اعلام پنالتی از سوی مظفری‌‌زاده پایان نیافت و در دقیقه 64 باز هم به دلیل خطای میثاق معمار زاده دروازه بان پیروزی بر روی داوودی بازیکن صبا پنالتی اعلام شد که غلامرضا عنایتی بار دیگر این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار تیم پرسپولیس که نتیجه را به میزبان خود واگذار کرده بود فشار بر روی دروازه صبا را بیشتر کرد تا در نهایت در واپسین لحظات مسابقه بار دیگر داور این دیدار به دلیل خطای وحید حمدی‌نژاد بازیکن صبا بر روی مهاجم پرسپولیس به نشانه پنالتی در سود خود دمید که علی کریمی همانند همتای خود عنایتی، پنالتی دوم را نیز به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 91 بازی نیز اکبر صادقی بازیکن صبا از داور کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی تیم صبا 42 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

صبا هفته آینده به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول