اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان

6 نامزد جبهه متحد اصولگرایان کردستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان از مشخص شدن و معرفی شش نامزد نمایندگی مجلس مورد حمایت این جبهه در پنج حوزه انتخابیه استان خبر داد.

6 نامزد جبهه متحد اصولگرایان کردستان معرفی شدند

جلیل مهدی‌عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سیدعلی موسوی‌جم برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های قروه و دهگلان و سیدمحمد بیاتیان برای حوزه بیجار مورد حمایت این جبهه هستند.

وی محسن بیگلری و مختار رشیدی را نیز به ترتیب از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان برای حوزه انتخابیه سقز و بانه و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نام برد.

وی خاطر نشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان کردستان همچنین برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره از بدیع مرادی و سیداحسن علوی حمایت می‌کند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی را از کاندیداهای مورد حمایت این جبهه برای نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نام برد.

گفتنی است استان کردستان با 10 شهرستان و جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مهدی‌عراقی در ادامه عنوان کرد: با کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان میثاق‌نامه امضا می‌کنیم که در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی باید پاسخگوی این جبهه و تشکل‌های سیاسی زیرمجموعه آن و از همه مهم‌تر مردمی که آنان را انتخاب کرده‌اند، باشند.

وی تصریح کرد: سطح نظارت بر عملکرد و رفتار و اعمال نمایندگان از سوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان را به حدی افزایش می‌دهیم که نمایندگان خارج از وظایف قانونی خود فعالیت نکنند و توان و انرژی خود را تنها در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم هزینه نمایند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری و کسب آرای لازم توسط کاندیداهای مورد حمایت از رویکردهای این جبهه است و حضور و مشارکت حداکثری مردم سرنوشت انتخابات را رقم خواهد زد.

به گفته وی مشارکت حداکثری علاوه بر بستری برای شکست و به هم ریختن برنامه‌های دشمنان، زمینه‌ای برای انتخاب اصلح‌ترین نماینده و در نهایت مجلسی مقتدر خواهد بود.

مهدی‌عراقی در پایان گفت: بدون شک کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان کردستان توانمندی لازم برای وکالت مردم استان را دارند و به یقین احتمال انتخاب این افراد با توجه به شایستگی‌هایی که دارند به عنوان نمایندگان مردم استان بالا خواهد بود.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول